Hoe vallen de adidas originals superstar?

Discussie in 'De lounge' gestart door BeebieBeeb, 3 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    #1 BeebieBeeb, 3 jun 2015
    Laatst bewerkt: 3 jun 2015
    Hallo,

Ik lees zoveel verschillende meningen op internet, wat is jullie ervaring?

Ik heb brede voeten, normaal gesproken van de meeste schoenen maat 39. Ik heb mijn voet gemeten op 24,7 cm.

De adidas original superstar schoenen zijn zover ik kan zien zowel voor dames als voor heren. Dus niet de kinderschoenen.. (Oh ik zie dat ze op de adidas site bij heren staan, maar als ik op dames zoek krijg ik ze dus ook te zien. Zal dus idd voor dames én heren zijn)

Graag gauw jullie mening! Ik heb eindelijk weer een site gevonden waar ze te krijgen zijn maar ze gaan zo hard! ;)

2. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Groot! En best breed vind ik ze, dus wel geschikt voor brede voeten. Ik zou ze een maatje of een halve maat kleiner nemen.

3. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Ja, ze vallen maatje groter

4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Thanks voor je snelle reactie kleinefee!

Nou, ik heb ze dus net maar besteld. Iedere 5 minuten was er al weer een maat weg dus kon er niet op wachten haha! Ik heb 39 1/3 besteld...
    Passen ze niet, kan ik ze gratis retouren of anders misschien iemand anders blij mee maken..

Als ik in de maattabel van adidas kijk zou dat geschikt zijn voor voeten van 24,2 cm. zijn. Beetje klein dus, zou je zeggen, voor mijn voeten!

Ik ben heeel benieuwd!!

Meer mensen met ervaring met deze schoenen?????

5. beempie

beempie Actief lid

5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland
    Ik heb heel wat paren versleten, maar vond ze juist erg klein uitvallen. Qua breedte zijn ze wel goed, vindt ze ook heerlijk lopen. Ik leef op grote voet, maar met deze adidas schoenen helemaal. Heb maat 43, maar moest altijd 45 1/3 bestellen......

6. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Nike valt naar maat
    Adidas valt groter en breder.

Hopelijk passen ze!

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Bij mij vallen ze normaal. Zijn wel wat breder.
    Zo irritant, want de Honey stripes, ook van Adidas, viel ontzettend klein 😑
    Ik vind ze trouwens helemaal geweldig. Lopen heerlijk en staan zo leuk!

8. Bloeem

Bloeem Actief lid

28 nov 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waaaaaar??

9. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Idd, waaaaaaaaaaaar???:$

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb ze bij JKN sport gekocht. Die krijgen af en toe nog wat binnen.

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Thnx voor jullie reacties!! Ik ga het meemaken als ze binnenkomen. Hier dus ook verschillende reacties..

Ik heb ze op de adidas site zelf!! Al weeeken steeds mis gegrepen en gisterenavond inééns wel weer een heleboel maten! Die echt binnen 10 min. ook alweer weg waren! In de gaten houden dus..

Wel echt grappig, een jaar of 15 geleden heb ik ze ook gehad en sliep ik er bijna mee en nu ineens weer helemaal hip!

12. beempie

beempie Actief lid

5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland
    Ik bestelde ze zelf vaak via de duitse ebay. Ze waren daarvandaan altijd voordeliger incl verzenden als dat ik ze hier haalde. Scheelde soms wel 20 tot 30 euro op 1 paar......

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik heb ze binnen hoor! En ze passen perfect!!! Ik ben zo blij als een kind haha :D

Het meten van de voeten zoals in de officiele maattabel van adidas slaat dus nergens op. Dan had ik 40 2/3 moeten hebben en nu past 39 1/3 perfect! Normaal heb ik meestal maat 39, dus ze vallen bij mij normaal. (Brede voeten, dat wel)

Deel Deze Pagina