Ik heb gisteravond een heleboel besteld bij V&D. Echt leuke aanbiedingen van het prijzencircus. Ik heb er voor gekozen om het thuis te laten bezorgen omdat dat gratis is (heb ruim boven de 100 besteld) Gisteren kreeg ik een melding dat het donderdagavond bezorgd zou worden. Staat er vannochtend in mijn mailbos dat de bestelling in delen wordt geleverd en dat ze morgen 1 vestje komen brengen... Ik heb wel 20 dingen besteld... Wat een gedoe zeg! Iemand hier ervaring mee?
Heb hier ook 1 keer van de V&D besteld. Kwam ook in delen. Verspreid over 2 of 3 dagen dacht ik. Soms zelfs 2 pakketjes op 1 dag
Nou, dan hoop ik maar dat het verspreid is over 2/3 dagen. Want ik heb echt geen zin dat die man van Selektvracht 20 keer bij me aan de deur komt.
Geen ervaring mee maar het lijkt mij ook vrij irritant om 5 keer te moeten gaan zitten wachten op een pakje. Ik ga er dan maar niet bestellen als ik dit zo lees.
Het kan ook komen omdat het prijzencircus is, er staat wel op de site vermeld dat de bestellingen later geleverd kunnen worden. Ik had beter gewoon morgen om 9 uur naar de winkel kunnen gaan, maar eigenlijk heb ik daar de tijd niet voor (over..) Ik laat de pakjes trouwens 's avonds thuis bezorgen, dan is er altijd wel iemand thuis omdat er 4 kids op bed liggen. Dan hoef ik er overdag iig niet voor thuis te blijven.
ik hoop ook voor je dat het niet in 20 keer komt Ik bestel het en laat het altijd in de winkel komen. Dat werkt overigens perfect.
Bij mij ging het prima! ik had zelf de fout gemaakt 2x te bestellen in plaats van 1x maar toen kreeg ik alle 2 de pakketjes alsnog tegelijk binnen. 1 trui was helaas kapot maar die kon ik in de winkel zelf gratis omruilen. Terugsturen of op laten halen kostte wel geld.