Nooit. Die keer dat ik feestje heb laat ik me bruin spuiten. Bruin huidje is mooi maar risico's niet waard. Zodra het lente is smeer in me al in en in de zomer zelfs met factor 50. Wellicht spastisch maar die mooie bruine strakke huidjes worden uitgedroogd, oud vel en voor je het weet lijk je 50 of je 35ste. Dan nog huidkanker risico's etc.
En zonnebank vul je ook geen vitamine d aan. Daarvoor moet je speciale lamp hebben en die maakt je echt niet bruin. Dus tegen vitamine d te kort helpt het niet. Loop dagelijks minimaal 2,5 uur in de buitenlucht en slik daarnaast vitamine d in de winter maanden
Precies, bleken ze de huid gewoon wat ook totaal niet goed is! Zonnebank doe ik niet meer, over aantal weken gaan we op vakantie naar Dubai, om dan niet helemaal wit op het strand te liggen laat ik van tevoren eerst spraytan doen
Ik nu nooit meer. Ik heb er echt spijt van dat ik zo graag een bruin kleurtje wilde vroeger. Ben regelmatig verbrand. Tegenwoordig blijf ik veel in de schaduw, en als ik eens lekker in de zon ga liggen smeer ik me in met factor 30 en hooguit een half uur. Ik hoop dat ik niet al schade heb toegebracht.
Zeg dat wel..... Je kan ook je kop in het zand steken TS, alle adviezen en waarschuwingen zijn ongetwijfeld goed bedoeld.....😑
precies dit! ik pak even dit fimpje erbij! https://www.youtube.com/watch?v=RLgwAPnhGCo&feature=share&fb_ref=Default en deze https://www.youtube.com/watch?v=hnDNsMHcgaY
De moeder van een vriendinnetje lag altijd meerdere malen in de week onder de zonnebank. Als je haar nu vergelijkt met haar tweelingzus, ziet ze er bijna 20 jaar ouder uit. Ik ga zelf bijna nooit. Vorig jaar één keertje geweest, maar dat was in een opwelling.
2x per week 20 minuutjes onder de zonnebank op de sportschool. Start rond december en rond april of mei nog 1x pw. Ik heb veel minder last van mijn wintertenen sinds ik dat doe. Plus dat ik in de zomer veel beter tegen de zon kan, aangezien ik hele erge zonallergie had. Verder ben ik ontzettend bleek, ik voel me gewoon veel beter met een gezond kleurtje. En dus niet zonnebank bruin!
Nooit! Sinds ik weet dat het zo slecht is voor je huid. Vroeger wel gedaan, toen hadden we thuis een zonnebank en was er nog niet zoveel bekend over de slechte gevolgen voor je huid, dat is meer dan 10 jaar geleden. Ik gebruik in de zomer een bodylotion met een kleurtje erin, bevalt prima.
Als jullie mijn oma zien gaan jullie nóóit meer. Een soort oranje/ witte lapjeskat. Verschrikkelijk! Zelf ben ik nogal zuinig op mijn vel. En met mijn indo achtergrond ( dus niet van bovenstaande oma) heb ik het ook niet nodig.
Nooit. Echt enorm slecht voor je huid. Daar word je echt snel oud en verlept van. Vind dat neppe bruin ook heel lelijk eigenlijk.