dag dames, ik zag dat de kruidvat luiers vanaf dinsdag in de aanbieding zijn alleen is het niet een super aanbieding, en heb momenteel 2 van die ukken in de luiers. Dus nu vroeg ik me af, heeft iemand enig idee hoevaak kruidvat ongeveer aanbideningen heeft? Kan ik een schatting maken hoeveel ik nodig heb....
Tsja ligt eraan welk "merk" Pampers zijn bijvoorbeeld altijd wel in de aanbieding. Is het niet bij etos dan wel bij ah, c1000, da etc. Kruidvat eigen merk is ook wel regelmatig in de aanbieding. Zeker wel 1x per maand. Echte goede aanbiedingen zijn 2+1.
Etos had laatst 2 voor 10 En ah had laatst Huggies 1+1 de actie van nu bij kruidvat hebben ze heel vaak
ik bedoel echt hun eigen luiers, en dan het liefst die jumbo pakken, dan zet eht tenminste een beetje zoden aan de dijk voor mijn gevoel... toch nog 1 keer per maand?? goh, dat heb ik nooit zo gemerkt...
Jumbopakken van kruidvat eigen merk kom je volgens mij zeldzaam tegen in de actie Bijna altijd de midpakken ofzo Ik koop ook altijd de jumbopakken
Het stomme is dat ze soms om de week of elke week wel die luiers in de aanbieding hebben (3 voor 2) maar dat ze ook soms maanden niet in de aanbieding zijn. Valt dus niets over te zeggen. Ik let namelijk heel erg op die aanbiedingen en heb in die eerste maaaaahaaaanden altijd 3 voor 2 gehaald, maar laatst heb ik echt ook heel lang ze 1 voor 1 moeten halen. Vrek dat ik ben baal ik dan van die prijzen haha. Mijn tip: sla zeer groot in als ze 3 voor 2 zijn. Ik haal gerust 9 of nog meer pakken in dat soort weken En als je kindje uit de ene maat is gegroeid en je hebt die nog wel onaangebroken thuis liggen... Dan mag je hem ZONDER bonnetje gewoon ruilen in een willekeurige Kruidvat.
zeker goeie tip! had nog van de vorige aanbieding liggen (3 pakken per maat), en omdat dit ook weer niet zo'n geweldige aanbieding is, heb ik er nu dus maar 2 per maat bij gehaald, maar misschien toch maar een paar nog bij halen... over dat ruilen, hier is dat dus niet zo he! Mag ze wel ruilen, maar niet zonder bon, is me bij 2 verschillende filialen op het hart gedrukt! 1 keer zonder geprobereerd, mooi dat ze moelijk deden, terwijll ik dnek, waar moet ik hem anders vandaan hebben gehaald.... plak nu dus maar standaard de bon op 1 van de pakken, kan ik em ook niet kwijt raken....
Oh wat raar. Hier zitten meerdere Kruidvat-winkels en je kunt ze hier overal zonder bon terugbrengen.
En ik zou bijeen aanbieding de prijs per luier uitrekenen en hetzelfde doen bij de prijs van een jumbopak. Tijd terug was er een aanbieding.. Ik was dan per luier duurder uit dan als ik een jumbopak zou kopen. Dus aanbiedingen zijn niet altijd zo goedkoop als je denkt
ik reken luiers altijd per stuk uit daarom is het ook geen fantastische aanbieding..t scheelde nu ruim 1 cent per luier met de jumbo pakken
Let op vaak staan de luiers in het krantje/foldertje maar is het geen aanbieden. Dan is het gewoon om het merk even aan te prijzen zeg maar. Gebeurt met heel veel dingen van het kruidvat. Als er geen VAN VOOR prijs staat, dan is het niet in de aanbieding maar vaste prijs zeg maar. Dus wie roept 1x in de maand eigenmerk kruidvat luiers heeft het mis. Nu zijn de kleine pakjes in de aanbieding. Dit scheeld inderdaad maar erg weinig. De jumbo en mid pakken zijn geloof ik even duur als je naar de stuks prijs kijkt. Waarschijnlijk eerste week van december komen ze weer. Anders januarie.
dat van de folder was mijnook opgevallen inderdaad! lekker trucje van ze waarom denk je dat ze dan weer in de aanbieding komen?