Hoe snel hadden jullie een buikje bij de vierde zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ikke1978, 2 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1978

ikke1978 Niet meer actief

Gaat dat net zo snel als bij de derde?

2. pebbels78

pebbels78 Actief lid

26 mei 2015
    216
    0
    0
    Hoi hoi

Ik ben zwanger van nummer 4 en 13 weken en 1 dag.
    Met 6 weken kon ik mijn eigen broeken niet meer aan. Mijn buikje die ik nu al heb lijkt wel van rond de 20 weken van de eerste.
    Ik kon er ook niet onderuit om pas na 12 weken bekend te maken.
    Mijn 1e 2e en 3e had ik dat niet zo snel.

En de rest???

Leuk om te zien dat er meerdere voor een 4e wonder gaan.

3. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Bij mij ging/gaat dat net zo hard als bij de derde. Anderen zagen het al rond de 12e week.

4. aboe

aboe Actief lid

2 okt 2012
    246
    10
    18
    Ik paste met 5 weken mijn eigen broeken niet meer, terwijl dat bij de derde pas met 12 weken was.
    Nu vandaag tegen iedereen verteld want kreeg al blikken naar mijn buik😉

5. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Bij mij is het dan wel nummer drie, maar ik zit nu ook op ruim 13 weken en m'n buik lijkt wel 20 weken!
    Ik kon bijna van begin af aan m'n broeken niet meer aan. Spijkerbroeken dan, iets lossere zomerbroeken die ik toen droeg gaan nu nog steeds. Maar ik draag ook al weken positiebroeken :D
    Nu weet inmiddels ook iedereen het, dus maakt t niet meer uit maar daar maakte ik me in t begin ook druk om hoor; iedereen ziet vast m'n buik. Achteraf was het juist niemand opgevallen :)

6. Novy4

Novy4 Actief lid

21 mrt 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    hier ook 4e zwangerschap en rond de 8 weken paste ik mijn eigen broeken niet meer , maar kon ik heb nog wel verhullen met een corrigerend hemdje :)
    daarna rees het allemaal de spuigaten uit en met 18 weken vroegen mensen al hoelang ik nog moest :)

nu met 34 weken is mijn buik niet heel veel groter als bij de andere 3 op deze termijn trouwens

7. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik moest al heel snel naar de zwangerschapsbroeken grijpen, volgens mij rond een week of 8/9.
    Het ging deze keer echt super snel, heb dan ook het idee dat ik al lang met een mega toeter rond loop en ben er ook wel een beetje klaar mee.
    Mensen vragen ook steeds hoe ver ik al ben. Als ik dan zeg dat ik nog 7 weken moet dan geloven ze het niet.

8. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Ik ha overigens bij m'n tweede ook al veel sneller een buik maar die was uiteindelijk ook niet groter dan bij de eerste hoor ;)

9. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Hier bij de derde ook heel snel een buik. Heb nu een veel grotere buik dan op dezelfde termijn bij Siem en Norah.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.903
    15.577
    113
    Nabij Utrecht
    Dit is een buikfoto van mijn 4e zwangerschap.
    Ging heeeeeel snel dus (ook bij de 3e al trouwens).

Bekijk bijlage 475415

11. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Dit is mijn derde zwangerschap en ik pas nu al mijn oude broeken niet meer :(.

Dat had ik echt niet verwacht eigenlijk. Voel me net Bella uit Twilight die voor de spiegel staat en zegt "That's impossible!"

12. ikke1978

Aan jullie reacties te lezen kan ik dus wat verwachten hihi
    Ik ben nog niet zover hoor, komende maandag gaat mijn spiraaltje eruit, maar we willen dit keer graag zo lang mogelijk wachten met vertellen, omdat het voor iedereen een grote verrassing zal zijn.

13. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    hier een derde en gaat echt veel te snel, die stomme darmen zitten nu al zo hoog dat ik vooral namiddag en avond al een opbollend buikje heb ;)
    Zal lastig worden om het zo lang geheim te houden :p

14. ikke1978

Ik zie dat je afgelopen week positief getest heb? Wat leuk! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina