Vorig jaar zaten wij in enter in een vakantiehuisje. Wij leerden daar mensen kennen die ook in een huisje zaten alleen dan via particulier. Zij betaalden de helft van wat wij moesten betalen. Ze heeft me de telefoon nummer gegeven van die persoon, maar door een stukke telefoon ben ik nummers kwijt geraakt en nu heb ik het nummer niet meer. Nu vraag ik me af hoe ik particulier mensen kan vinden die vakantiehuisjes hebben op centerparcs of landal. Want er zijn er genoeg die huisjes hebben en ze verhuren maar hoe vind je ze?
Heey. Weet niet of je specifiek op zoek bent naar dit park maar heb dit gevonden voor je op Marktplaats. Denk dat je dit park bedoelt: Marktplaats.nl > Vakantiehuisje te huur | last minute | 5 personen | Enter - Vakantiehuizen | Nederland in Holten, Overijssel Is Van particulier en staat op de Elsgraven
He meis bedankt voor het mee denken/zoeken. Ik had deze ook al gevonden maar deze vraagt nog meer dan landal zelf per week. Dus deze is het helaas niet, maar het park klopt wel!
Heb er nog eentje gevonden voor je: Marktplaats.nl > Last Minute luxe vakantievilla 4 pers - Vakantiehuizen | Nederland in Leeuwarden, Friesland
Centerparcs heeft overigens geen particuliere huisjes. De eerste mogelijkheid hiervoor is vanaf 2013 in het nieuwste park in Duitsland. Wij zijn hiervoor benaderd, maar wilden liever in NL of Belgiƫ. Als Duitsland goed loopt, zal het op meerdere parken volgen. Misschien kan je op Marktplaats een advertentie oproep zetten?
Je kunt gewoon via google zoeken. Vakantiehuis Nederland invullen en er komen wel tussenpersonen naar voren. Wij zijn in juni naar spanje geweest en hebben daar particulier een villa gehuurd. Dat ging via www.vakantiekoorts.nl Deze bied ook huizen aan in Nederland.
Welkom bij Particuliere Vakantiewoningen Nederland Vakantiewoningen huren in Frankrijk vakantiehuizen in Spanje en luxe accommodaties te huur Portugal, Nederland, Belgie, Italie en Duitsland Gunstig Vakantiehuisjes Nederland en Vakantiehuizen Nederland boeken