Ben 20 jaar, Heb op m'n 14 1,5 jaar de prilpil gehad en dan van m'n 16-18 aan de gewone pil. (Yasmin)
Ik ben nu 28 jaar, bijna 29. Heb van m'n 15e tot m'n 18e de pil geslikt, wilde toen ook zwanger raken maar dat is niet gelukt. Van m'n 22e tot m'n 27e weer aan de pil en nu ruim 1½ jaar gestopt en nog steeds niet zwanger.
Ben 26 jaar en vanaf m'n 15e slikte ik de pil, dus al 11 jaar, gelukkig twee maanden al gestopt. Denk er over na om na een eventuele zwangerschap over te gaan op andere anticonceptie
Ben 36, (vandaag jarig!) en heb bijna 20 jaar de pil geslikt....ben blij dat mijn lichaam het nog doet! bar
ik ben 25 en heb bijna 9 jaar de pil geslikt.(als waarschijnlijk 1 van de weinigen die erg tevreden was over de pil. voelde me prima ermee, en was gelukkig erg stipt.) ik gebruikte de diane. geen last gehad van ontpillen. meteen een cyclus van 28 dagen, daarna vroege miskraam en nu zwanger.
Ben 28 en 11 jaar aan de pil geweest. Ben nu flink aan het ontpillen. Heb nu ook het idee dat ik nooit meer aan de pil ga beginnen, wat een troep zeg. Groetjes Taby.
ben nu 21 k was 14 en ging aan de pil en ben nu een dik jaar van de pil af dus 5 1/2 jaar ongeveer xx
Ik ben 29 en heb ruim 11,5 jaar de pil geslikt. Ben sinds januari gestopt maar zoals je ziet helaas nog geen resultaat . Iedereen succes met zwanger worden
Ik ben 21 jaar en vanaf mijn 14e aan de pil. Volgende maand word onze eerste pilloze maand. Is er eigenlijk een soort standaard, hoelang het meestal duurt dat ontpillen voordat het raak kan zijn? Heeft dat te maken met hoelang je de pil al slikt? Welke soort? Of gewoon met je eigen lichaam? (Sorry, maar kom net kijken en heb dus geen idee wat ik moet verwachten wanneer het ongeveer raak kan zijn als ik gestopt ben met de pil)
Hallo allemaal, Ik ben 32 en sinds begin juni gestopt met de pil. Slikte deze vanaf mijn 15e. Ik ben nu voor de 2e keer ongesteld en heb deze keer ontzettend veel klachten :x maar wel een regelmatige cyclus. Ben hier ook nieuw maar lees al een tijdje mee.... groetjes 27-
Ik ben 26 en heb 12 jaar de pil geslikt eind mei mijn laatste pil en netjes ongesteld geworden! Hopen dat dat zo blijft.
Nou, ik word maandag 33 en ben vorig jaar februari gestopt met de pil. In totaal ongeveer 14 jaar. Vanaf mijn 17e heb ik de pil geslikt wegens menstruatiepijn en de laatste 5 jaar -van het pilgebruik- heb ik heb bijna altijd doorgeslikt en maar af en toe een stopweek gehad. Dit omdat ik erg last had van fistels en abcessen bij de vagina en anus, dan is alles al helemaal dik en voelt alles verschrikkelijk. In overleg met de huisarts was dit ook geen probleem. Maar nu dus al 1,5 jaar gestopt en wij zitten in ronde 6...
Ik ben eind ferbruari gestopt met de pil. Ik ben 29 en heb 12 jaar de pil geslikt. Eerst de Diane35 pil. Was ik heel erg tevreden over. Daar kreeg ik een vervanger voor waar ik slecht op reageerde (vanwege vervanging in de ziektekostenverzekering oid) en met Microgynon30 kon ik helemal niet uit de voeten. Na het stoppen ben ik keurig de eerste week van april en daarna de eerste week van mei ongesteld geworden. Helaas was de laatste cyclus erg lang maar ik had zulk heftig bloedverlies en 1 grote bloedklont ertussen (lekker verhaal...), dat ik het idee heb dat het wel eens een vroege miskraam geweest kan zijn. De laatste cyclus was dus 50! dagen....
Ik ben eind ferbruari gestopt met de pil. Ik ben 29 en heb 12 jaar de pil geslikt. Eerst de Diane35 pil. Was ik heel erg tevreden over. Daar kreeg ik een vervanger voor waar ik slecht op reageerde (vanwege vervanging in de ziektekostenverzekering oid) en met Microgynon30 kon ik helemal niet uit de voeten. Na het stoppen ben ik keurig de eerste week van april en daarna de eerste week van mei ongesteld geworden. Helaas was de laatste cyclus erg lang maar ik had zulk heftig bloedverlies en 1 grote bloedklont ertussen (lekker verhaal...), dat ik het idee heb dat het wel eens een vroege miskraam geweest kan zijn. De laatste cyclus was dus 50! dagen....
11 jaar de pil geslikt. Ik was toen 14 jaar Vorig jaar mei '06 met de pil toen was ik 25 jaar. Afgelopen mei '07 zijn we begonnen voor een kleine.