Ik was 26 jaar toen ik voor het eerst moeder werd. Ik was echter 5 jaar eerder al gestopt met de anticonceptiepil en het heeft 7 IVF pogingen geduurd. Bijna 4 jaar later werd ik opnieuw moeder nadat ik dit keer 4 keer IVF had gedaan, waarvan 1 keer dmv eiceldonatie.
Ik heb steeds 2 jaar en een beetje zitten tussen de kinderen. achteraf had ik tussen nummer 2 en 3 meer leeftijdsverschil fijner gevonden. Ik was 28, 30, 32 en 34 toen de kinderen geboren werden.
Ik heb dat met mijn vader Hij is uit 61, ik uit 91 en mijn dochter uit 21 En dan ook de maanden want mijn dochter en vader zijn van juli en ik van april dus verschil kwa maanden met leeftijd klopt ook
Bij de oudste was ik 26 (16 dagen later werd ik 27) Bij de 2e was ik 28 ( 6 dagen later werd ik 29) En bij de jongste was ik 30.
Ik was bijna 33 toen mijn zoontje werd geboren. Na 5 jaar MMM en vele verliezen. Sinds m'n 28ste ben ik in totaal 9 keer zwanger geweest, waarvan 8 keer helaas niet succesvol. Mocht ik nu nog een tweede kindje mogen krijgen, dan zal ik minimaal 40 zijn. En who cares? Ik ben een kickass mama. Of ik nu 33 of 40 ben. Ik was toen leuk, maar ik ben nu eigenlijk veel leuker Kindje zou boffen met zo'n ouwe taart als moeder
Haha ik heb dat ook met mijn vader. Hij is van 51, ik 81 en de jongste 2011. Qua maanden klopt het dan weer niet.
De gemiddelde leeftijd waarop vrouwen hun eerste kind krijgen ligt inmiddels op 30 en nog wat. Valt me op dat hier het merendeel ruim voor die tijd al moeder is geworden.