Ik ben benieuwd naar de duur van je cyclus... zelf d8 ik dat die van mij 28 dagen was... maar ik ga steeds meer twijfelen.... --------------------------------------------------
Ik heb in decembe mijn laatste pil geslikt, ik was de eerste 3 maanden 29/30 dagen en de afgelopen 3 maanden netjes 28 dagen... dus vanaf gelijk het begin lekker regelmaat erin Al twijfel ik nu wel over m'n eisprong nu ik weet dat dit niet perse dan op de 14e/15e dag komt... ga volgende maand ff ovutesten als het deze maand niet gelukt is
Vanaf dat ik gestopt ben met de pil (januari dit jaar, ben 17 jaar aan de pil geweest) meteen regelmatig tussen de 28 en 30 dagen.
Bij mij word het steeds minder . Kijk maar naar mijn banner. Het begon met 38 dagen in de eerste maand na het stoppen met de pil. En nu zit ik al op 31 dagen. Hopelijk blijft het zo (een beetje regelmatig) dan kan ik ook goed uitrekenen wanneer ik op z'n vruchtbaarst ben.
Dames misschien stom vraagje maar hoe tellen jullie de dagen? Vanaf de eerste dag van je menstruatie tot de volgende? Of anders.. Ik wacht nog steeds na mijn ontrekkingsbloed dat 8 juni begon en ga er vanuit dit bij ontpillen hoort en niet dat ik zwanger ben.
Mijn cyclus is op 2 uitschieters redelijk regelmatig. Over het algemeen tussen 27 en 34 dagen, behalve dus die ene keer 62 en laatste keer 85.. @ JBM, de eerste dag is de dag dat je ongi bent geworden, de laatste dag is de dag voor je volgende NOD. ff voorbeeldje, mijn vorige cyclus was vanaf 15-4 en werd 9-7 weer ongi. Dus 15-4 is de eerste dag, 8-7 is de laatste dag. 9-7 is de eerste dag van m'n nieuwe cyclus.
Bijna altijd 28/29 dagen. Ook toen we nog niet bezig waren en voor mijn pilgebruik. Ben er wel blij mee en hoop dat dat zo blijft!
voor mn eerste zwangerschap (4 maanden gewacht na laatste pil om cyclus te leren kennen) tussen de 30-32, behalve de eerste ronde dat we voor het eggie gingen, toen opeens 45, daarna zwanger... na zwangerschap eerst 8 maanden niet, toen 32-29-35-29 (mk)-33, dus heel schommelend...
euh, mijn ongi's zijn alleen maar opgewekt toen ik rond de cyclus dag 80 kwam Nu clomid ervoor gehad en straks beginnen met spuiten.. Conclusie: heb eigenlijk geen eigen clyclus.
Nou mijn cyclus staat in mn onderschrift. De gyn vond mn cyclus heel erg onregelmatig terwijl ik dacht dat het wel mee viel. Echt heel regelmatig is het ook niet, maar zo erg vond ik het ook weer niet.
De mijne zit tussen de 29 en 35 dagen Dus ik kan tussen morgen en uhhh de 22ste testen. Ikke niet weten omdat ik bewust géén ovutesten meer heb gebruikt. Ik zie het vanzelf wel en de tampons en inlegkruisjes zitten in mijn tas Groetjes Cyntje78
Bij mijn dochter was het tussen de 26 en 31 dgn, dit waren wel enkele uitschieters. Meestal zo'n 28 a 29 dgn! Ben benieuwd hoe het nu zal gaan!
Ik was 7 maanden redelijk regelmatig. Zie onderschrift banner! Totdat we dus echt voor een baby gingen klussen.......toen ineens 36 dagen. Deze ronde weer denk want me eisprong is nog niet in aantocht. Denk dat ik teveel bezig ben met het zwanger worden en die spanning gooit mijn cyclussen ineens in de war. Baal hier wel erg van. Ben nu met ovulatietesten begonnen en we klussen om de dag.
De mijne is nu 30 dagen en dit is de eerste ronde na het stoppen met de pil, dus we zien het wel wat het de volgende ronde wordt.
Na de bevalling heeft het wel even geduurd eer ie weer regelmatig werd. Maar nu zit ik al 2 maanden weer op 30 dagen en dat is ook wel gelijk aan voor de zwangerschap en het pilgebruik.
typisch...had ik dus ook...netjes rond de 29-dagen en toen we echt gingen was ie opeens 37 dagen! Hopelijk deze cyclys weer normaal...liefst zwanger natuurlijk
@ Gabbel hoe zijn ze daar achter gekomen? Ik ben sinds januari gestopt met de pil na 10 jaar Diane-35 en mijn cyclus is lang en onregelmatig... Rond de 50 dagen maar nu ben ik al op dag 57 Via ovultatietesten ook nog geen ei kunnen vinden dus weet niet of ik wel een eisprong heb!!! En om de 3-4 dagen een negatieve zwtest... 12 augustus ga ik naar de gyn...