Ik heb wat kleding maar ruikt wat muffig alsof op zolder heeft gelegen Ik heb al azijn bij de was gedaan maar vind nog steeds niet echt fris ruiken hangt nu te drogen Wie heeft de tip
Wij doen de kleding die "stinkt" samen wassen maar dan op hoge temperatuur. En helaas pindakaas als het er stuk of kleiner uitkomt. Maar eigenlijk nog nooit voorgekomen.
Is het toevallig donkere was? Die had bij mij ook altijd een muffe geur, totdat ik er bij elke wasbeurt oxy action bij deed. Laatst een keertje vergeten en het rook meteen weer niet zo fris als met.
Zijn baby kleertjes Maar dochter is alergies dus kan ook niet echt met iets anders proberen met geurtjes
Wassen met bakingsoda (kan je bij de jumbo kopen voor 1,30). Bakingsoda neutraliseert vieze geurtjes. Doe het in het voorwas vakje en gewoon waspoeder in de gewone was vakje. En de was op voorwas zetten en je kleding ruikt weer fris.
Spoelen met soda, gekleurde was niet te lang laten weken. Daarna gewoon wassen. Als het donkere was is kan het wasluis zijn. De wasmachinevregelmatig met een schepje soda zonder was op de hoogste temp wassen