Ik hoor vaak van mensen dat ze voor een habbekrats een leuk dagje uit hebben. Waar vinden jullie dan van die aanbiedingen? Ik ken wel vakantieveilingen...maar verder?
Kortingsbonnen vind je overal, via een winkel,ANWB,kampioen etc. Gewoon heel vaak het internet in de gaten houden maar ook zp bij gratis en aanbiedingen Zo ben ik erachter gekomen dat er volgende week een Toyota actie is bij de Efteling waardoor we nu voor 12 euro pp naar de Efteling gaan inclusief parkeren en 4 euro eftelingtegoed! Ik hou van korting!!
Waar wil je heen? Ik heb hier nog wat kortingsbonnen liggen. Misschien zit er wat voor je bij: - Dolfinarium (25% korting), - Duinrell (20% korting), - Ecomare (20% korting), - Klimpark Fun Forest (20% korting), - Sneeuwattractiepark Skidome (2e dagkaart gratis) - Ouwehands Dierenpark (1+1 gratis) - Elysium (40% korting) - Bobbejaanland (12,50 korting pp) - Sea Life Scheveningen (1+1 gratis) - Madame Tussauds (50% korting) (Bij interesse in mijn kortingskaartjes, graag een pb sturen. Ik weet niet of ik dit topic nog lees. ) En verder: er zijn diverse websites waar je korting kunt vinden. Bijvoorbeeld hier: Korting kaartjes Ook in winkels (bijv. Kruidvat) en tijdschriften (bijv. Veronica Magazine), etc. Kortom, als je even rondneust vind je vanalles....