uhm je hebt bij de supermarkt van die kleine gele potjes.... voor verschillende soorten vlekken(weet de naam zo niet) en dus ook voor inkt.. heb het laatst ook gebruikt en de vlek is er zo goed als uit!
ja nu werkt hij bij een ander bedrijf, maar we hebben al die flesjes nog steeds hier staan! trouwens.. wij hebben een beige achtige stoffe sofa, ik liet er een keer rode wijn over vallen (stom stom stom) en toen hebben we er al het zout over gegooid wat we in huis hadden, en wasmiddel met water. alles is eruit, ej ziet er niks meer van. bij vlekken altijd chemische reacties veroorzaken dan gebeurd er iig iets
voelde ik me ook! vandaar dat ik als een malle er alles aan heb gedaan om die wijn weg te halen... en de ruzie bij te leggen
Hallo, Tandpasta erop doen even laten intrekken en in het wasmachien doen. Ik heb het pas geleden ook gehad en alles was eruit! Succes ermee! Groetjes Cynthia26
De vlek even met melk inwrijven en dan een nacht in een laagje melk laten staan. Dan in de wasmachine en weg is vlek!