Mijn dochter moest vandaag overgeven, ze verslikt zich de laatste tijd erg vaak en geeft dan over Maar nu is er ook een beetje op onze stoffen bank terecht gekomen. Ik heb meteen met een natte doek de bank schoongemaakt en daarna nog weer met een doekje met dettol. Helaas heb ik geen bank waarvan een hoes in de was kan. Ze heeft om 12 uur overgegeven, en nu zit ik vlakbij die plek op de bank (die overigens nog een beetje vochtig is) en ik ruik nog steeds zo'n zure overgeef lucht. Trekt dit er nog uit? of is er een andere manier om het eruit te krijgen? En weet toevallig iemand hoe het kan komen dat me meisje de laatste tijd zovaak overgeeft, zeker 3x per week.
Ik heb altijd HG vlekkenreiniger... Dit spuit je op de vlek en dan moet je het met een vochtige doek afnemen...
Kan het zijn dat ze het overgeven opwekt? Heeft mijn dochter ook een tijdje gedaan, gewoon omdat ze het kokhalzen "leuk" vond. Qua geur kun je febrese proberen
Of een goedkoper middel en dat is soda. Nat maken, soda erop, even laten liggen dat het "vieze" water in de sodakorrels trekt en dan stofzuigen. Dan moet het weg zijn.
mijn zoontje heeft dat ook vaak daarom heb ik nu een leren bank die geur ging er ook niet uit wat ik ook probeerde
Bedankt voor jullie tips. Ik had nog geurstokjes in water/olie staan...en dat heb ik een beetje besprenkelt over de bank. Nu ruikt het naar rozen Ik weet wel zeker dat mijn dochter het niet opwekt, ze vind het niet leuk. Ze begint te hoesten, net alsof er eten verkeerd is gevallen, en dan komt alles eruit.
vanish inderdaad. Die vloeibare. Werkt echt perfect! Onze kat had een keer tegen de bank gesproeid... je wilt niet weten wat een lucht dat is!! Alles geprobeerd, en alleen met vanish ging de geur weg.
Bij de wasmiddelen (in de winkel) staat een spray voor kleding om het weer lekker te laten ruiken. Kun je ook gebruiken voor de stoffen bank.
voor geurtjes heb je febreze. Als het nog vlekt kan je vanish gebruiken, maar dan wel voor bekleding!