Hoe hebben jullie dat? Hij ligt nu al een jaar achter het schot maar dat vind ik nika. Maar ik kan niet echt iets bedenken hoe ik hem ophang. Ben benieuwd!
Ik heb dus nooit zo'n afdruk laten maken, omdat ik me geen plek kon voorstellen waar ik 'm op zou willen hangen....
Google is your friend https://www.google.nl/search?q=gipsbuik+ophangen&client=safari&hl=nl-nl&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjB6KvTxNDYAhWQPFAKHQJ9AOkQ_AUIESgB&biw=320&bih=454
Ja zo ver was ik ooit al eens, alleen zie jij ergens hoe het aan die bolle buiken is bevestigd? Ik niet.. Daar gaat het me juist om. Doe ik dr een.dik hout blok ik die ik vast kit ofzo?
Misschien zo'n grote piepschuim bollen erin kitten? En daar dan een haak aan ofzo? Haha. Ik zal anders eens zo'n dame mailen die ze met steentjes enzo bewerkt, misschien weten die het.
Die met die linten lijkt me niet zo moeilijk. Gewoon een gaatje erin boren en linten erdoor. Of een spijker/schroef erdoor lintje eraan en dan nog een strikje oid op de schroef doen. Op steigerhout lijkt me ook prima te doen met iets van een hoekijzer oid.