Hoe ga ik hiermee om…

Discussie in 'De lounge' gestart door Nana86, 5 aug 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diiba

Diiba Fanatiek lid

14 sep 2023
    1.040
    1.688
    113
    Vrouw
    Er staat niet voor niks een smiley acher. Was een grapje. Niet alles in het leven hoeft serieus genomen te worden ;)

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.726
    7.482
    113
    Vrouw
    Nee hoor. Dat zegt helemaal niks. Ik droog m'n handen niet aan handdoeken bij een ander. Voor hetzelfde geld wordt dat ding maar 1x in de week verschoond. En ik werk in de zorg en daar mogen we sowieso onze handen niet bij cliënten aan handdoeken drogen. Alleen aan keukenpapier. Of een speciale handdoek voor ons die daarna in de was gaat.
    Als ik bij jou op bezoek geweest zou zijn dan droog ik m'n handen aan m'n broek.

mutskuh, Ysabella, suus1983 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.421
    8.243
    113
    Vrouw
    Aangezien het gaat om een relatie van 17 jaar gaat zou ik op een gegeven moment ook niet meer voorzichtig zijn in het brengen van de boodschap als dat niet werkt. Als anderen erin betrekken helpt dan is het een noodzakelijk kwaad imo.

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.478
    5.563
    113
    Uiteraard, ook daar is het vies. Alleen bewust in een stoel gaan zitten waar ik de plaslucht ruik en ik weet waarom ik get ruik vermijd ik liever.

5. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    6.982
    526
    113
    Dan is het toch wel heel erg gesteld op jou werk. Hier gebeurt best wel eens een ongelukje maar mensen die gewoon een incosysteem dragen en op tijd verschoond worden daar durf ik gerust op een stoel te gaan zitten. Pas zijn alle stoelen hier ook weer door zo’n bedrijf gereinigd en stoelen van plastic zeg maar worden hier ook dagelijks afgedaan door de huishoudelijke dienst

Forumnaam en Neuzeke vinden dit leuk.
  6. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.107
    3.192
    113
    Vrouw
    TS: je stelt je niet aan. Ontzettend goor als er poep op oppervlakten zit en hij dit niet door heeft en/of zelf opruimt. Dit heeft m.i niets te maken met zeuren en/of je gedragen als zijn moeder. Wat ga je ermee doen?

Ik hekel openbare kranen, deurklinken, veel mensen de handen schudden, zitten in een vieze trein. Dus als mijn man zou doen wat de partner van TS doet. Het zou voor mij echt een afknapper en dealbreker zijn.

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.478
    5.563
    113
    Ik werk er niet meer, maar ja idd sommige mensen was het heel erg mee gesteld dat weet je vast wel als je ook in de zorg werkt. De stoelen werden bij ons 1 keer per jaar gereinigd. De stoelen zijn wel afneembaar maar van die heerlijke stoelen met gleuven/ kussens dus als het daar tussen komt is het niet te reinigen meer.

8. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.475
    943
    113
    Hier
    @Nana86 misschien kun je je partner meenemen naar micropia bij artis.

Ïk was niet vaak mijn handen, naar nadat ik daar ben geweest, was ik braaf mijn handen.

Misschien inspireerd het hem ook.

9. mamabri

mamabri Fanatiek lid

15 aug 2021
    2.455
    3.231
    113
    Vrouw
    Ik dus ook, vaak open ik het slot met een schoon papier en doe de klink met de elleboog naar beneden ( of ook met papier)

kranen gooi ik vaak water overheen voor ik ze dichtdraai.

en ik heb echt geen smetvrees

10. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Denk eerlijk gezegd dat ik in jouw situatie nogal stampij zou maken naar mijn partner toe... :oops: Dit niveau van smerigheid is echt een dealbreaker.

Snoepjes, NiVa0230 en Sado vinden dit leuk.
  11. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.135
    884
    113
    Vrouw
    Yes ik was mijn handen heel vaak en écht goed. Mijn man vraagt altijd aan mij wie ik nu weer ga opereren..

Dit zou voor mij echt veeel te ver gaan, maar goed.. ik vind al snel dingen vies. Ik vind dat als iemand regelmatig slaap in de ogen heeft al vies. Vind dat zo onverzorgd.. je wast je gezicht toch?
    Mij niet gezien, maar kan me ook voorstellen dat ik niet zomaar 17 jaar nu ineens zou weggooien. Maar ik zou ook écht het bed niet met hem kunnen delen. Ik zou zo afgeknapt zijn.

12. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.925
    33.593
    113
    Ik las laatst ergens dat als je een dag buiten de deur bent en je maakt gebruik van het OV, de lift, roltrappen, toiletten, enz. Dat je ongeveer om en nabij 10 piemels hebt ‘aangeraakt’ :roflmao:
    Inderdaad; van mannen die hun handen niet hebben gewassen nadat ze hun pielemuis in de hand hebben gehad tijdens het plassen. Getsie.
    Moet je nagaan als een man nog kak aan z’n handen heeft en jullie gaan daarna lekker van bil :|
    Ik zou de volgende dag meteen naar Kruidvat rennen voor zo’n ei dat schimmel tegenhoudt :D

Oilell vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina