Gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik wilde binnenkort weer eens naar een binnen speeltuin. Maar de jongste doet nog n dutje dus was ff aan het kijken wat handiger is, ochtend of middag. Vandaar dat ik me af ging vragen. Stel je gaat naar een speeltuin, binnenspeeltuin, balorig etc., hoe lang blijven jullie dan? Ik vind het zonde om de (best pittige) entree te betalen en dan een uurtje te blijven. Maar hoe kang is dan wel genoeg?
Ik heb toevallig laatst met korting kaartjes gekocht voor een binnen speeltuin. Mijn zoontje doet altijd een dutje tot ongeveer 12-12:30. Ben van plan na de lunch te gaan met hem.. dus de middag.. tot ong 16-16:30u.
Mijn meiden slapen niet meer maar de jongste van mijn vriendin wel. Wij gaan meteen om 10.00 (is het ook nog lekker rustig) tot een uur of 13.00. Dan.zijn de kinderen ook echt wel moe en kunnen ze lekker eten en daarna dan evt naar bed. Ik vind het na die tijd vaak ook te druk / teveel herrie
Denk dat dit heel persoonlijk is? Wat is "lang genoeg"? Voor mij is het belangrijk dat het kind in kwestie zich amuseert. Ik blijf liever een uur met een zeer blij kind, dan uitsluitend voor de entreekosten een paar uur tegen wil en dank met een jengelend kind. Maar ik kijk ook even naar 't kind in kwestie. Zo weet ik van mijn neefje dat ik 'm echt niet mee hoef te nemen naar zulk een soort dingen. Hij durft weinig en is met een half uur klaar (en ja, dat vind ik idd niet zo grappig als ik net entree heb betaald )
Wij gaan meestal van half 2 tot half 5 Dan zijn ze lekker moe maar niet te moe. Meestal willen ze dan ook wel naar huis.
Wij blijven vaak best lang...onze kinderen vinden het erg leuk. Maar onze jongste doet dan een dutje in de buggy daar
tja , net wat je wil. als je kindje nog smiddags slaapt heb je 2 opties. je gaat van 10.00 tot een uur of 13.00 of je legt hem/haar wat vroeger op bed en gaat rond 14.30 tot wat later in de middag? tenminste zo doen wij het en vriendinnen ook. zal blij zijn als wij van de slaapjes af zijn.
Als ik met de jongste alleen ga (oudste zit dan op school), ga ik van 09:15 - 11:45 uur. Als de oudste vrij is van school, ga ik van 14:15 - 17:00 uur. Hebben wel een abonnement erop, dus wij gaan makkelijker voor maar een uurtje of zo. Gaan ook nog wel eens van 15:45 - 17:15 uur namelijk.
Gisteren nog geweest toevallig. Van 10 tot 12 uur. Maar was echt super rustig lees 4 kindje incl. dochter. Dus zo vond het ziet zo leuk.
Uurtje of 2/2,5. Dan is de jongste moe, de oudste raakt oververhit en ik ben er dan ook wel klaar mee
Bij ons gaat Ballorig om 10 uur open en dan is tot 12 uur speciaal peuter tarief. En 2 uurtjes rennen/vliegen/klimmen en klauteren is voor haar ook lang genoeg. Thuis even een broodje en dan lekker slapen.
Wij gaan meestal met een aantal andere moeders met kindjes van de zelfde leeftijd 3-6 jaar. Dan zitten we gerust van 13.00 tot 17.00. Alleen zou ik dat ook niet zo lang uit houden Toen ze nog sliep(en) gingen we ofwel 's morgens zo'n 2 uur, of na het slaapje.
Ben net vanochtend naar een speeltuin geweest van 10-13 incl. even eten. De kindjes waar we mee waren, waren toen al helemaal kapot, dus dat was lang genoeg.
Een halve dag altijd, maar mijn kinderen zouden daar wel kunnen wonen. Jongere broertjes/zusjes van hun vriendjes slapen dan altijd in de buggy
Bij Ballorig krijg je sochtends peuterkorting met kinderen onder de 4 als je weer voor 12 uur weggaat! Ik ga wel eens met een kindje van bijna 2, die is na 1 1/12 uur echt helehelemaal op! Afhankelijk van t kind dus