ik hou ervan mijn kinderen mooi aan te kleden. Soms zie ik kinderen zo leuk, hip gekleed en denk ik’waar halen ze dit vandaan?’ Zijn er sites ter inspiratie? Welke schoenen zijn in de lente bv in? Waar vind ik dit? Dank! Groetjes, een moeder die graag wat hipper wilt zijn
Wat vind je hip? Ik koop vaak bij de kleinere webshops, die ik bijvoorbeeld vind via Instagram. Wil wel wat noemen maar geen idee waar je precies op doelt!
Tja wat vind je hip? Wat is je smaak? Ik vind dat mijn kinderen (Ok, vooral de jongste 2, de oudste kiest alles zelf) er hip bijlopen, maar misschien vind jij het wel helemaal niet mooi. Ik koop in elk geval zelden tot nooit iets bij winkels zoals Ter Stal, dan kun je er hier in de omgeving er vanuit gaan dat er nog 16 op school lopen met hetzelfde jurkje. Ik vind br@ndforgirls erg leuk, maar heeft ook nadelen. Het is aan de prijs en persoonlijk vertik ik het om klaar te zitten om te kopen wanneer de collectie uitkomt omdat je anders te laat bent. Maar daardoor loop je wel dingen mis.
Zeker! Ik heb alleen geen idee of het hip is haha. Iedereen vindt weer wat anders hip natuurlijk. Ik zal even zoeken naar wat webshops.
Ik ook niet! Haha is ook zo smaak gevoelig. Ik koop regelmatig wat bij Olliewood – verschillende merken Orangemayonnaise – ook verschillende merken Littlejet CarlijnQ Tobiasandthebear Littlechipmunks Adamendekleinewolf Mitoetie MiniKid Nununu Vergeet ongetwijfeld veel..
Maedformini Zara Bobo Choses Mingo Sissyboy Qua schoenen koop ik nooit de standaard kindermerken als shoesme en jochies enzo, die vind ik vaak zo suf. Mijn zoontje loopt op vooral op Vans en Allstars, mijn dochter vooral op schoenen van Zara en een leuk merk van de plaatselijke kinderschoenenzaak. Ik let er niet perse op of iets hip is, maar vind het wel leuk als mijn kinderen er een beetje uptodate uit zien het moet vooral leuk zijn en lekker zitten.
Mini rodini Repose Ams Bobo choses Carlijnq Mingo The animals observatory Marmar Copenhagen Sproet en sprout Tiny cottons Witlof for kids Hugo loves tiki Emile et Ida
Thanks! Ik zit niet op insta en wil ik ook niet.. wel op pinterest.. Dank Voor de websites. Ik ga ze allemaal bekijken
Het is allemaal maar wat je smaak is. Veel merken die hier genoemd worden vind ik heel tuttig, of wel ok maar voor ok veel te duur. Ik vind merken als Billy en Lilly en O'chill dan veel leuker voor een veel schappelijkere prijs.
Geen idee of je mijn stijl hip vind maar voorbij een paar foto's waarop veel merken gedragen worden. foto 1 uur de tuinbroek van tumble, trui van Jake Fischer en schoenen van scapino. Foto 2 zijn de broeken van Name-it en de shirtjes van Primark en Hema. Foto 3 is het rokje van Name-it, de rest is van Bnosy. Ik zou zeggen. Kleed je kids lekker zoals jij dat mooi vind!
Ik heb het geluk dat ik hippe vriendinnen heb met net wat grotere kinderen die heel veel kleding hebben. Dus tegenwoordig koop ik dat wel over, ze zijn gek als ze het gratis weg zouden geven Vaak merken zoals Nik & Nik, Vingino, Scotch and Soda, Jubel, Tommy Hilfiger enz.
Ik ga binnenkort zelf maken op de stoffen markt zie je vaak de nieuwste prints, kleuren etc. Ik vind zelf z8 wel leuk.... Maar 50% van de kinderen loopt er in rond. Orgineel is anders
Wij kunnen wel winkelen samen . Merken die ik daarbij ook erg leuk vind zijn MarMar Copenhagen, Tocoto Vintage en Play-Up. Oh en Carrement Beau en Nixnut.