Wij willen graag een hexagon fotowand gaan maken in de slaapkamer, die we dan elk jaar kunnen aanvullen. Wie heeft er ervaring mee? Waar heb je besteld en ben je tevreden over de kwaliteit? Het gaat om dit idee.
Iemand die ik ken heeft dit, met verschillende foto’s erg leuk! Ze zijn er erg tevreden over. Wij zitten er ook aan te denken om te doen.. Ze heeft besteld bij; https://www.herinneringenoplinnen.nl/bestel/custtomshapes
Wij hebben dit in de woonkamer en ben er erg tevreden over. Ik heb het met korting aangeschaft via De Jouwe (heet nu Modulari). Hele mooie kwaliteit en goede service.
Hier in de gang via herinneringen op linnen. Wil ook elk jaar wat uitbreiden. Zijn erg mooi en met de sterke tape blijven ze super hangen.
Wij hebben het in de keuken en bestellen ze ook via Modulari. Wij hebben de plexiglas en zijn erg tevreden
Oké modulari of herinneringen op linnen dus. Ik vind het altijd zo lastig kiezen, omdat je maar 1 keer kunt kiezen en niet zo makkelijk switcht om geen verschil te zien.
herinnering op linnen heeft nu de aanbieding dat ze 4,75 per stuk zijn.. Die aanbieding is er een paar keer per jaar, maar áls je wil bestellen, zou ik het dán doen (of nu dus of wachten) . Hier in het gangetje bij de voordeur. Wij zijn er erg blij mee!
Ik zag het inderdaad. Bij Modulari is nu ook 25% korting en heb je wat meer keuze in grootte. Ik zie dan niet zo goed voor me hoe groot/klein het is. Ga ik het vanavond even met mijn man over hebben.
Voor jouw beeldvorming - als je het formaat weet van herinnering op linnen ; dat zijn deze... Dan kun je dat vergelijken met modulari - dus of je dit te klein of te groot vind. En hoe ze dus mogelijk in verhouding zijn met elkaar. Foto heb ik expres wazig genomen . Jammer dat hij er gedraaid op staat. En de onderste met mijn hand erbij- zodat je een beetje beter beeld hebt misschien...
Wij hebben van dejouwe/modulari hexagons in aluminium (medium en small geloof ik in gang beneden en boven) en van herinneringen op linnen een grote foto op aluminium. Voor mij allebei goede kwaliteit. Zou dus kijken naar het formaat / materiaal wat je wilt en prijs waar je dan op uit komt.
We hebben gisteren uiteindelijk bij modulari besteld. Qua formaat zijn we voor XS gegaan. Bedankt voor jullie input.