het wil maar niet lukken , maar wie weet in 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marjon 2, 28 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danip

    danip Niet meer actief

    Nou lieve meiden, ik heb net getest en hij is negatief! :cry: Maar goed ik ben nog niet ongi dus als ik het over een week nog niet ben, dan doe ik nog maar eens een testje. Ik heb nog geen ongi tekens vernomen trouwens.

    Ben blij te horen dat ik niet de enige ben, die behoorlijk jaloers kan worden ;) Vond mezelf al een echte trut. Mijn vriend heeft dat trouwens totaal niet. Die is gewoon oprecht blij voor de zwangeren, zonder een greintje jaloezie. Daarom voelde ik me nog meer een gemene egoist. Misschien is dat dan een vrouwending, dat wij ons er wat drukker om maken?. Oh trouwens, nu mijn zus (die later dan ons is begonnen!) net haar 3e meisje heeft gekregen, kan ik eigenlijk niet meer normaal de kleine vast houden zonder dat ik een brok in mijn keel krijg. Hebben jullie dat soort dingen ook dan, of ben ik dan toch uiteindelijk wel een uberbitch?

    Vermanen: Dat is inderdaad mooi dat ze op die manier rekening hield met jullie gevoelens!

    Yvo: Kun je nog wat langer voor me duimen? Misschien wel een week, gezien mijn cyclus :)

    Marjon: Raar is dat he, dat mensen kunnen denken dat dat iets is waar je makkelijk overheen komt, of dat er een paar weken voor staat. Gelukkig inderdaad dat dit forum er is, kun je tenminste ervaringen delen. En idd mijn vriend begrijpt ook niet alles. Ben blij dat ik er hier met jullie over kletsen! :)
     
  2. yvo08

    yvo08 Bekend lid

    28 mei 2008
    523
    0
    0
    Hey danip: balen dat de test negatief was. Tuurlijk blijf ik nog een week voor je duimen en als het langer moet ook wel. Heb ik ook wat te doen in mijn wachtdagen ;)

    Marjon: raar he dat zodra het leven weer z'n gewone gangetje gaat dat mensen dan denken dat dat voor jullie ook geldt. Gelukkig kan je hier alles wel kwijt.

    Mijn man vond het eerst raar dat ik hier schreef, maar volgens mij vindt hij het nu alleen maar prettig. Hij begrijpt niet alles ven goed en hij is ook niet zo'n prater, dus scheelt hem ook weer :D
     
  3. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik denk dat de mannen niet zo jaloers zijn omdat ze idd mannen zijn en niet voelen wat wij voelen ,misschien dat dat wel goed is dan ben je samen tenmiste een betje in balans !

    En je bent geen bitch he ,hele normale gevoelens

    Kl*te van je negatieve test ! Hoop voor je dat je alsnog positief gaat tetsten , ik blijf duimen voor jullie !

    Ja en wij zijn idd hier geholpen door alles hier van ons af te zetten en de mannen komen er dan ook goed vanaf !
     
  4. Vermanen

    Vermanen Fanatiek lid

    13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik vind het helemaal niet raar dat je gemengde gevoelens hebt bij andere zwangeren en een brok in je keel krijgt als je een beebje vasthebt. Je hebt verdorie tig hormonen door je lijf gieren! Mannen hebben die hormonen niet en kunnen er daardoor meer afstand van nemen. Hopelijk is je test volgende keer positief! Ik zou nu ff lekker een stuk chocolade nemen, voor de endorfine 8)
     
  5. Vermanen

    Vermanen Fanatiek lid

    13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Oo :confused:
     
  6. Vermanen

    Vermanen Fanatiek lid

    13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Mijn man ook, die vroeg heel verbaasd wat ik allemaal schreef en als we zwanger zijn of dit forum dat dan als eerste weet.... tja :(
     
  7. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik denk wel als een van de eerste !
     
  8. yvo08

    yvo08 Bekend lid

    28 mei 2008
    523
    0
    0
    Als ik zwanger ben is dit forum het tweede wat het weet. Als ik een keer mag testen doe ik dat toch samen met m'n man, maar daarna gelijk even hier melden:)
     
  9. Vermanen

    Vermanen Fanatiek lid

    13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    vind ik ook, er is ook de zekerheid dat jullie het niet aan iedereen doorvertellen, want jullie kennen niemand, tenzij je je voordoet als iemand anders en stiekum meeleest :) :)
     
  10. Vermanen

    Vermanen Fanatiek lid

    13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik weet het, geduld is een schone zaak, maar ben toch nieuwsgierig! En en?
     
  11. yvo08

    yvo08 Bekend lid

    28 mei 2008
    523
    0
    0
    Danip: weet je al meer?
     
  12. danip

    danip Niet meer actief

    Ja ik had een al een berichtje geschreven dat de test negatief was gister. Ik kijk het nog een weekje aan, en als ik dan nog :evil: heb gespot doe ik er nog een.

    Ik zou het vast ook eerder hier neerzetten haha. Mijn vriend werkt namelijk 's avonds, en soms zien we elkaar dan dus een dag niet. Dan zou ik het veeeel te lang voor me moeten houden ;)
     
  13. Vermanen

    Vermanen Fanatiek lid

    13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    precies, de spanning wordt hier zo hoog opgebouwd dat je het iig aan íemand moet vertellen. Dat scheelt al weer dan he.
    Spannend!
     
  14. yvo08

    yvo08 Bekend lid

    28 mei 2008
    523
    0
    0
    Oh dat berichtje had ik gemist,

    spannend allemaal zeg, nog een week wachten! Laten we dan nog maar even de duimen blijven draaien.
     
  15. danip

    danip Niet meer actief

    Haha bedankt voor het duimen! Als ze bijna versleten zijn, hoor ik het wel. Dan kan ik iemand anders vragen het estafette stokje over te nemen. ;)

    Weten bij jullie bepaalde mensen dat jullie bezig zijn? Ik heb het namelijk niemand verteld. Daardoor krijg ik wel eens opmerkingen die ik niet altijd even goed kan hebben. B.v. mijn schoonmoeder die elke keer als ik haar zie, vraagt wanneer wij nou eens beginnen. Dan heb ik elke keer de neiging om het te zeggen. Krijg bijna dagelijks wel een soortgelijke opmerking. Hebben jullie het aan iemand verteld?
     
  16. suusje23

    suusje23 Fanatiek lid

    7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey meiden

    zo vanochtend zwemmers ingeleverd. 4 februari krijgen we alle uitslagen. dus ook van de zwemmers. ik vind het wel erg spannend!

    hoe is het hier?

    grtz suus
     
  17. Vermanen

    Vermanen Fanatiek lid

    13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hier weet eigenlijk iedereen het, maar dat is omdat ik endometriose heb. Voordat ik van Hannah zwanger raakte heb ik best een zware periode gehad. En dan is alle steun welkom natuurlijk.
    En gezien mijn endometriose, moet ik zo min mogelijk ongesteld zijn, en áls ik het ben.... dan weet ook iedereen het wegens mijn hoge pms-gehalte....
    Dus dan maar iedereen vertellen.
    En dan is een logisch gevolg dat iedereen het ook heel snel weet ;) Ik vind het niet erg hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd.

    Enne Suus, heel spannend!
     
  18. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    bij ons weet ook wel iedereen het , maar dat komt voornamelijk omdat het de vorige keer dus is misgegaan ...
     
  19. Anoniem01

    Anoniem01 Actief lid

    6 sep 2008
    110
    0
    0
    Mag ik hier ook mee doen? Hier wil het ook maar niet lukken. Gisteren zijn de :evil: :evil: :evil: weer gekomen dus nu op naar ronde 8. Voor sommige is het misschien nog niet lang maar voor ons voelt het nu even als eeuwig wachten aan.
     
  20. danip

    danip Niet meer actief

    Tuurlijk mag je hier meedoen anoniem! Snap echt wel dat ronde 8 ook al errug lang is. Zo voelde ronde 8 voor mij evengoed! Bij mij begon toen ongeveer de stress of het wel goed zou komen.

    Hoop voor je dat het snel raakmag zijn! :)
     

Deel Deze Pagina