Vannacht wakker van de muggen, al scrollend hier dacht ik, ik mis het Topic der slapelozen Dus bij deze, voor alle nachtbrakers onder ons, haha!
Leuk, neem ik ook weer een abonnement hier. Mijn hemel die dochter van mij is een feestbeest 's nachts
Haha ja, gelukkig die ander nog niet en dat houden we nog een jaar of 9 zo. De baby stond vannacht te springen en dansen in ons bed, klautert over ons heen etc. Na twee uur proberen haar in slaap te krijgen heb ik haar in haar ledikantje gezet en toen zette ze een keel op. Ben even een half uur in de keuken gaan zitten maar vriend kreeg haar ook niet stil. Teruggegaan, gevoed, in slaap, weggelegd. En daarna nog drie keer vannacht. Ben kapot!
Ohhhw, wat ben ik blij dat ik die tijd gehad heb... (jongste is inmiddels een brugpieper), hoop voor je dat je vannacht wat meer slaap krijgt!
Slim kind haha, maar dan ben je zelf wel lekker brak ... Hier niet wakker geweest, wel weer lek geprikt door een mug zo eerst maar even op muggenjacht!
Ik werd vroeg in de ochtend van m'n man die helemaal mijn kant op was gerold na een paar porren draaide hij zich weer terug, maar terug in slaap komen lukte mij niet direct
Hier ondertussen al 2,5 week slechte nachten. Zoon heeft in eens besloten dat het wel leuk is om s'nachts weer een fles te willen nou prima dan, maar nu was het woensdag in eens om 03.30 dat hij klaar wakker vrolijk in z'n bed stond te springen en niet meer wou slapen, en donderdag en vrijdag wilt hij in eens niet meer in z'n bed slapen maar tussen ons in om dan ook eerst niet te gaan slapen en vervolgens s'nachts ook steeds weer wakker te worden, en nu is hij ook nog ziek geworden z'n neus zit dicht en verkouden en benauwd en hangerig, dus ga zo eerst om 9u naar kruidvat neusspray enz halen en die verkoudheid verlichten en ook z'n puffertje maar weer uit de kast halen en dan hopelijk snel iets beter
Gaaaaaap ... Vannacht geen tijd om hier wat te plaatsen, ook niet aan gedacht trouwens, ziek kind, man man, wat ben ik brak zeg ...
Ja, en dan ben je wakker om 3 uur 's nachts Waarom? Géén idee Wel knap waardeloos, haha, zit je dan met je goeie gedrag beneden op de bank zodat de rest boven niet wakker wordt van mij
Ja, uiteindelijk nog een anderhalf uur ofzo, 6 uur ging de wekker al He bah, dat is niet tof, ook een soort van ritme, maar niet het soort waar je op zit te wachten
En alweer was ik om 4 uur wakker. Bah hoop niet dat dit een nieuwe trend wordt. Laat me toch lekker slapen totdat de wekker gaat.
De jongste houd ons alweer 2 nachten bezig. En dan ‘s ochtends ook gewoon nog is achterlijk vroeg wakker.
Gezien de laatste post van 3 oktober, denk ik dat @mamavantwee door de gebroken nachten heen is? Hoop het in ieder geval. Mijn hoofd zit nog te vol om nu al te gaan slapen. Net thuis van werk dus dan moet ik altijd even een tijdje niks doen en rustig worden in mijn hoofd. Zal rond een uur of 1/2 naar bed gaan. De kleine meid lag heerlijk bij haar vader op de buik te slapen toen ik thuis kwam, net gevoed en in de box gelegd. Ze sliep zo verder. Moet wel om 6u op morgen maar dat zal geen probleem zijn aangezien die kleine wekker mij vast elk uur wakker maakt. Het went... het went... Wat niet went zijn de nachten die ze wel goed doorslaapt. Heb me maandag verslapen, schrok om 7:30 wakker terwijl zij nog heerlijk lag te snurken naast mij. Vriend was om 5:30 al op weg (dus toen ook al wakker van zijn wekker, dochter gevoed en weer ingedut). Verbazingwekkend hoe snel je drie kinderen in de kleren krijgt en klaar voor school. Om 8:10 zaten we in de auto (normaal 8:00).
Knap hoor dat je zegt dat het went. Ik ging echt slecht op gebroken nachten. Dat is en grote reden waardoor ik kan zeggen dat we echt compleet zijn. Vannacht weet ik dat ik slecht ga slapen en elk uur gaat welkom zijn. Morgen krijg ik een hoop belangrijke informatie. En daar ben ik zenuwachtig voor. Ik ben veel te wakker om rustig te gaan liggen terwijl ik de slaap inmiddels echt nodig heb.