Hier aardig rond qua cadeautjes, nog even kijken wat schoen cadeautjes worden en wat onder de kerstboom gaat. 5 december vieren we met broer en schoonzus, afspraak 3 cadeautjes per kind. Dochter (9 jaar) - koptelefoon voor Ipad - led open haard voor op haar kamer - Bitzee magicals (verlanglijstje) En dan nog te bedenken wanneer te geven: - Schilderen op nummer - Squla 'flits quiz' - Smart games - alcohol markers en fineliner Zoontje (5 jaar) - mini airhockey - play doh pizza oven - Bitzee Disney (verlanglijstje) En dan nog te bedenken wanneer te geven: - Schilderen op nummer - squla spelling woordjes - fun sand, mini builder - paw patrol horloge - x shot, air pocket En voor beide een Knetter chocolade letter, We willen nog even kijken voor een iPhone van chocolade Dochter wilt graag een telefoon maar mag ze nog niet van ons
Hier ook bijna klaar, we vieren het 2x: Zoontje van 5: Hotwheels garage Hotwheels auto (dikke banden) Lego Ninjago Magna minds Hotwheels Adventskalender Barcelona tenue met naam Playmobiel Stiften Zoontje van 10: Voetbal trainingspak real Madrid Adventskalender Grafitrax Wekker radio Qwixx Dekbed overtrek Zitzak Toilettas
Pffff heb eindelijk net het laatste besteld. Moet door omstandigheden dit jaar voor 5 kinderen halen. We zijn gewend om altijd 10 cadeaus per kind te doen dus met 5 kinderen zal t een lange uitpak sessie worden… Meisje 10 Kaarten flemming Glitter stiften deco time 6 stuks Marker en stempel en pitchfork en hengel (golf) Kaligrafrer set plus 2 setjes Armbanden kralen weefgetouw Kawaii boekje Sakura gelpennen Creachick doeboek en washi tape Oogschaduw en make up haarband en body mist en parfum Hot foil Stitch LEGO (kerst) Jongen 8 Basketbal paal voor buiten Marker en stempel en pitchfork en hengel (golf) Pokemon puzzel in de vorm van pokemon Portemonnee pokemin Pokemon grote knuffel Pokemon LEGO set Zittend lampje goud Switch minecraft Perplexus bal 2 boeken Zweinstein zwerkbal Lego (kerst) Meisje 4 jaar Playmobil Knuffel Glitterdots Magneet tiles Roze auto Knikkerspel Zeemeermin pak schoenen Jungle speed Magic bubbels aquarium Jongen 7 Goocheldoos Glitterdots Perplexus bal Shotgun en helm Afstandbestuurbare auto Zeeslag Spin LEGO marvel Lego wasstraat Set avenger poppetjes Jongen 10 jaar Perplexus bal Shotgun en helm Afstandsbestuurbare auto Cluedo Mario kussen Etui Spider-Man Dogman 12 Snuggie Dartbord Donald Dick moopentrommel
Behoorlijk inspiratieloos voor mijn 16 jarige dochter. Heb al limited edition nike’s die ze graag wou, concelear , concert kaartjes en een mooie tas. Nu nog 1 kado van rond 35 euro
Je hebt al zoveel mooie cadeaus om te geven! Komt die 35 euro dan echt zo nauwkeurig? Ik zou het dan gewoon lekker laten als je tegen heug en meug iets moet bedenken om maar te geven, ook zonde.
Precies dit. Zijn al heel veel dure cadeautjes. Dat moet je natuurlijk zelf weten maar als je nu niks weet kun je altijd voor je gevoel later in het jaar nog eens wat geven wanneer je samen winkeld. Of samen lunchen.
Haha oké, dan kan je toch sjoemelen met een ander budget? Maak het jezelf niet te ingewikkeld zou ik zeggen. Ook makkelijk van opa en oma: hier heb je geld, zoek het maar uit.
Dat is echt beter dan dat zij het doen, geloof me. Ik snap je hoor maar buiten het budget vind ik het belangrijk dat iedereen evenveel kadootjes heeft ( iets met jeugdtrauma denk ik) Ach ik vind vast iets.
Heeft iemand nog een goed merk van pantoffels oid? Vorig jaar gaf ik alle kids eenzelfde cadeau (toen Oodies) en dat had heel veel succes. Dus ik probeer nu weer zoiets te vinden maar ik weiger iets van slechte kwaliteit te kopen. Ik heb jongens en meisjes tussen de 6 en de 16 dus dacht aan pantoffels, maar sta ook open voor andere suggesties (geen dekentjes, die hebben we ook al)
Wij hebben deze, ik weet niet hoe oud je dochter is. Het is wel zo dat je motorisch gezien handig moet zijn. De 3dprinting pen starters kit. Zoon heeft hem sinds 9 maar is aanbevolen vanaf 14.