Iemand nog een tip voor mijn 17 jarige schoonzoon? Geen shirt of luchtje, dat heeft hij met sint al gehad
Heeft hij nog bepaalde interesses? Of een dagje uit samen met zijn vriend/vriendin. Bioscoop pakket met Bioscoop bonnen en lekkers.
Bioscoopbon heb ik ook met sint al gegeven. Dacht idd aan efteling kaartjes voor hem en dochter maar wil er dan nog wel iets bij
Haha nee helemaal niet Had laatst 3 switch spellen bij action gehaald, die leg ik er sowieso onder. Voor de jongste een nieuwe computer muis gehaald (zijn broer kreeg er 1 van sint en hij wilde er ook graag 1). Verder nog geen idee.. Ze weten zelf ook niet wat ze willen
Oef, lastig zeg! Gelukkig nog een weekje de tijd natuurlijk. Misschien nog iets van tegoed voor Nintendo, of een nieuwe controller voor de Switch? Of iets voor op hun kamer, zoals led-verlichting (leuk voor als ze aan het gamen zijn). Zijn van die strips met allerlei kleuren. Die heb je bij Action bijv ook.
Ja heb nog even gelukkig Voor dochter weet ik het wel, maar de jongens zijn gewoon wat lastiger. Sint was al een uitdaging Oudste zoon is gek op schaatsen, dus kunnen daar nog wel een 10 rittenkaart voor halen voor de ijsbaan. Man opperde al om een weekendje weg eronder te leggen, dat vinden ze ook altijd leuk. Of kaarten voor iets, efteling ofzo.
Nee. Het voelt ook nog zo ver weg. Normaal krijgen ze een boek en een smartgame. Voor m’n oudste heb ik een perplexus. En het boek ligt ook klaar. Mn dochter heb ik wel een boek. Maar verder nog niet. In principe vindt ze dat we genoeg smartgames hebben. Maar ik zoek wel iets wat ze alleen kan doen en soort van educatief is. Of de executieve functies traint terwijl het leuk is. Zit nu aan een gewone puzzel te denken. En voor mezelf ligt er niks. Daar moet ik nog ff verandering in aanbrengen. Want er is niemand anders die het doet. Haha En dan moet ik nog wat voor m’n tante. En m’n schoonmoeder, omdat we daar heen gaan met kerst. Zal wel weer vogelvoer worden. Hahaha
Wij doen niet echt aan kerstcadeau's. Maar ze krijgen game tegoed en een bon voor het trampolinepark (waren we toch nog van plan om te doen) Voor ouders en zusje en gezin maak ik een koffie/hot choco pakket. Doorzichtige kerstballen met hot choco poeder/koffie en ballen met marshmallows, sprinkles e.d. Voor schoonouders een pakket van de zuivelhoeve met kaas, sap, nootjes, worst en beide een bon (schoonmoeder van haar favoriete bloemenzaak in het dorp, schoonvader nog geen origineel idee, dat wordt ws een klusbon.
Onder de kerstboom doen we meer wat kleine cadeaus of gezinscadeaus: - Lego kerst set (die gaan we dan in de kerstvakantie in elkaar zetten) - van die super simpele sleetjes van de decathlon a 3,95 - stiften en 3-1 krijtjes van stabilo - luchtjes voor man en mijzelf - spel voor het gezin
Ik ben zo goed als rond voor kerst. Nu alleen nog dingen waar ik spontaan nog op kom of tegen aan loop. man Parfum Shirt Broek Vest Headset ps5 zoon Parfum Trainingspak Pet AirPods Headset voor ps5 dochter Oorbellen Stofjessetje naaimachine Karaoke microfoon (was ik met Sint vergeten te geven) Trui Blouse schoondochter Deo van Gucci Armband my juwelery Misschien nog fashion checque Bioscoopbon samen met zoon Moeder en oma beide hetzelfde Doos bonbons van chocelaterie Parfum Lampe Berger vulling voor mezelf nog geen pakjes onder de boom gezien dus misschien bestel ik zelf nog wel wat
Leuke lijstjes weer, dames! En creatieve ideeën van @tuc! Herkenbaar @Fristi2012 van zelf een cadeautje voor jezelf moeten kopen. Nu moet ik zeggen dat ik ook weinig voor mezelf kan bedenken. Ik had met Sinterklaas aan familie serieus vogelvoer gevraagd, vind ik oprecht leuk. Voor Kerst heb ik voor mezelf wat verzorgingsspul gekocht.
Zo goed als klaar. Dochter Luchtje la vie est belle Parajumper muts Budha to budha ring Badjas van darum Zoon Trainingspak ajax Ajax 3e tenue Pyro aansteker Nieuwe derbystar bal Schoonzoon Tommy shirt Luchtje Man Tommy polo Smartwatch bandje Luchtje jp gaultier Kado pakket Jack Daniels Gezamelijk Spel de verraders Boek dinsdag dillema’s omkeerboek voor iedereen kaartje voor winterefteling voor mij liggen er ook 4 pakjes, door mannen kids gekocht
Wie heeft er ervaring met de faber castell black edition? Misschien iemand inmiddels gekregen bij een verjaardag of met dint/ kerst. Wij hebben potloden van de action speciaal voor zwart papier maar dat doet weinig helaas.
Mijn dochter heeft ze idd gekregen met kerst van ons. Ze is tevreden, geven voldoende kleur op zwart papier.