Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunset88

    sunset88 Bekend lid

    17 mei 2011
    566
    0
    16
    Hahaha.. is heus nie stom hihi.
    Doet er nig niets borrelen bij jou?

    ytest .. wees maar blij dat je geen steken hebt.. zeer zeer pijnlijk.. *zucht*
     
  2. Ytest

    Ytest VIP lid

    11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Verrek! Koningsdag! ;) Hm doe maar zondag of maandag dan :D

    Lot, heb je het gehoord, zondag of maandag .. *draait door* :D
     
  3. mamavang

    mamavang Niet meer actief

    Helleuw!
    Hoewist hiero?
    Ik lig in de tuin..
    Nja, niet letterlijk tussen de bloemen en planten hoor
    maar op n tuinstoel en kheb de pootjes omhoog gelegd..
    Partij dikke enkels, bah..
    En t is nog maar net lente aan t worden..
    Dat beloofd wat voor de komende weken..

    Vriendlief is terrasje aan t aanleggen, de harde werker!
    We hebben vanmiddag al warm gegeten dus daar hoeven we
    zo niet meer naar te kijken..

    Xje
     
  4. Ytest

    Ytest VIP lid

    11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Klinkt goed!

    Hier pizza.. Geen kook-kracht :p en we moeten nog weg dusja
     
  5. indy22

    indy22 Fanatiek lid

    20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Sandra: Hoewel ik Jack een leuke naam vind weet ik niet of ik m bij peter vind klinken.. Dan vind ik samuel peter of luke/lucas peter leuker klinken.
    James vind ik in het nederlands niet zo mooi klinken.

    Voor de meisjes naam vind ik Sophie Elisabeth of Suzie Elisabeth allebei heeeeel mooi:)!!
    Amber vind ik niet zo’n mooie naam maar dat komt misschien door de teen mom associatie die ik er mee heb ;)

    Mir: Ja dat onwerkelijke is hier ook nog wel hoor.. Wij hebben deze week de box op gezet en het wiegje afgemaakt enzo. Ons huis is er nu helemaal klaar voor.. en wij eigenlijk ook. Maar we zijn nu nog zo lekker samen aan het relaxen, ik kan me niet voorstellen dat we straks opeens echt een kindje hebben, dat we echt niet meer alleen samen zijn. Maar we hebben er wel heel veel zin in hoor :D !!

    Larissa beterschap! Ik werd ook net de laatste werkweek ziek, dan voel je je zo lullig he ;) Ik kon gelukkig nog net optijd aan het werk. Hoop dat jij je ook snel weer beter voelt.

    Haha krissiej, Ytest en skatje; zondag bevaldag:)?
    Ik heb trouwens wel die steken.. zou er dan toch iets begonnen zijn bij mij? Oh ik hoop zo dat mijn lichaam al een beetje aan het voorwerken is he! Zou zo graag ergens volgende week bevallen! Zeg 1 mei ofzo.. dat vind ik wel een mooie datum :D

    Chaben: heerlijk! geniet van je verlof! Kwa weer heb je echt precies het goede moment uitgekozen!

    warm eten: Wij krijgen vriendjes op bezoek (iedereen wil opeens mn buik nog even zien :p ) dus we gaan lekker zelf pizza maken. Pizza deeg is nu aan het rijzen in het zonnetje. Pizza met bitter lemonnnnn!!

    Oh en DTje balen :( zet m op!! Hopen dat de verhoging werkt zonder al te veel pijn te veroorzaken!
     
  6. Ytest

    Ytest VIP lid

    11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Whahahaha pizza met bitter Lemon, hier precies hetzelfde :p:D
     
  7. Mir81

    Mir81 Bekend lid

    25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Sandra Jack vind ik leuk en Luna.

    Indy, fijn ben ik niet de enige :). Kijk er aan de ene kant ook erg naar uit, maar aan de andere kant kan ik me er geen voorstelling van maken dat ik straks echt mama ben en we met z'n drieën een gezin vormen.

    Hier roerbak witlof met krieltjes en ham. Eet smakelijk dames!
     
  8. indy22

    indy22 Fanatiek lid

    20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Haha, tsja lekker toch :D
    En met een beetje mazzel liggen we er straks nog van te bevallen ook! Al doet het hier nog niet echt zn werk.. Maarja, t is een leuk idee ;)
     
  9. Ytest

    Ytest VIP lid

    11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Nog geen nieuwe babbies?? :D
     
  10. indy22

    indy22 Fanatiek lid

    20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Misschien voor jahknows:) Hoop niet dat ze nog een nacht moet! Hopelijk is die alleen gewoon te druk met genieten van haar beebje om te posten hier..
     
  11. sunset88

    sunset88 Bekend lid

    17 mei 2011
    566
    0
    16
    Waar zijn die babiessssss.....?
     
  12. Jahknows

    Jahknows Actief lid

    16 okt 2012
    109
    0
    16
    Snelle update!!!! Lees zonalles trg !! En iedereen die me suc6 wenst en aan mij denkt heeeeell erg bedankt!! En k wens jullje allemaal een fijne en snelle zwangerschap toe! Alvast haha .. Mja in iedergval dit is ju mn 2edag ziekenhuis! En nog steeds niets!! Precies zelfde als gisteren!!!! En ben al in totaal sinds gisteren 6 x geprimed.. En nog steeds geen tikje pijn!! Al hoewel.. K heb wel pijn maar niet weeen!!!! Ik word ook gek van de dokters hier.. Ik heb mijn vruchterwarer nu 48 uur verloren!! En nog steeds niks .. Als de baby niet beweegtt heb k ook geen pijn.. Maar gekke is nu als de baby beweegt doet het superrrr pijn van binnen!!! Het zit net onder mn buik en daar komt zon branderig stekende gevoel .. Helemaal geen ongesteldheids gevoel.. Eerder alsof iets brand van binnen en helemaal kapot is en het doet on Eer en later trekt het door. Naar mn onderrug enprecies het zelfde gevoel als dat ik voor heb onder mn buik! Geen ongestelheids pijn het is verre van dat .. Het doet zon zeerr ik kan niet uitleggen en dt alleen als baby beweegt he .. Ik geef t al sinds gistern aan maar ze doen niksss .. Ze geven niet eens fatsoenlijk antwoord nu sinds vanochtend verlies ik steeds ligt bloed verlies. .. Nu net ik was aan. T lopen en voelde iets lekkken dus k na wc en ik zie helder roodbloed met stukjes erin donkerrood.. Dus ikgelijk aan die alarm trekken en 1 van de vrouwen die hier werken in het ziekenhuis kwam bij me kijken en zei owh dat is normaal .. Kan gebeuren .. Ik word helemaal gestresst hier de pijn wat ik voel is echt niks goed..maarja elkedag doen ze inwendig
    Onderzoek en als iets niet goed zou zijn zouden ze het toch voelen? Maarja.. Ik ben helemaal gestresst .. Wnt ik heb alleen pijn zodra de baby beweegt het is ook geen hardebuik niks!! Plus ik ben al
    Langer dan 48 uur mn vruchtwater kwijt?! Dat klopt toch ook niet .. Ik vraag iederen dag erom maar krijg gwn inhoudloze antwoorden!! Ni moet ik strx weer gaan slapenaar zodra ik beweeg en baby word wakker in mn buik en gaat bewegen verga ik van de pijn!! Iemand die me ff snel kan geruststellen?? :(
     
  13. sunset88

    sunset88 Bekend lid

    17 mei 2011
    566
    0
    16
    Ooh jahknows..wat vervelend!!!
    probeer vast te houden aan het feit dat de artsen er verstand van hebben en als ze het echt niet vertrouwen gaan ze het wel halen.....
    en als jij vind dat ze niet duidelijk genoeg zijn, om meer duidelijkheid vragen.. het is jou/jullie kindje en lichaam!
    ik wens je heeeel veel sterkte.
    positief blijven denken (proberen)
    knuffel en liefs!
     
  14. indy22

    indy22 Fanatiek lid

    20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oh jahknows wat balen:(!! Ik weet dat het voor je kindje niet schadelijk is dat je vliezen al 48 uur gebroken zijn.. Maar voor jou is het wel heel vervelend. Vooral dat ze je voor je gevoel niet serieus nemen!!
    Ik ga nog harder voor je duimen! Vannacht gaat het gebeuren! Kan je niks tegen de pijn krijgen? Bijv. een pompje waarbij je alleen op het knopje drukt als de baby wakker is en beweegt? Dan kan je misschien nog even rust pakken.. He, meid toch! Hele dikke knuffel en hoop echt voor je dat het allemaal snel voorbij is nu en dat je een gezond beebje in je armen kan houden ergens vannacht of morgen ochtend!!

    Ik ga proberen te slapen.. Hopelijk morgen fijn baby nieuws.. Ook van Shan en DTje:)
     
  15. DTtje

    DTtje Bekend lid

    19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    hallo lieverds!!

    wij zijn om 1
    20:40 trotse ouders geworden van m.icha!!!!na een hele heftige bevalling....
     
  16. DTtje

    DTtje Bekend lid

    19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    wij maken het goed!! 3395 gram
     
  17. SandraBenjamin

    20 mrt 2010
    78
    0
    0
    Veterinary Nurse
    NSW, Australie
    Dtje, Super gefeliciteerd!! Topper!!

    Jahknows wat een gedoe! Denk wel om je zelf en sta er gewoon op dat je uitleg krijgt. Ik zou ook gek worden als ze mij zo laten bloeden en pijn leiden, nergens voor nodig!
    Ik dacht dat als je bloed het niet normaal was?? Hoop dat je okay bent? Gewoon nog een keer om uitleg vragen hoor!

    Bedankt de gene die hebben nagedacht over welke naam t mooist is, kom er nog niet uit. Luna is mooi, maar kennen ze hier in Australie niet. Mijn man vind Jack t leukst voor een jongen. Ik denk Tom, of toch Sam, of Luc? pffff... word er gek van. Meisje wordt toch Sophie denk ik...
     
  18. DarkAngel25

    DarkAngel25 VIP lid

    6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    DAtje: gefeliciteerd!
     
  19. indy22

    indy22 Fanatiek lid

    20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Jahaaaa:) Ik kan echt echt echt niet slapen (verschrikkelijk wiebelige, rusteloze, vervelend aanvoelende benen.. iemand tips?? please???) en dacht 'dan maar kijken of er baby nieuws is' en dan is het er nog ook:D!!
    Vervelend dat het zo'n heftige bevalling was maar wat verschrikkelijk fijn dat het nu goed gaat met jullie!!! Gefeliciteerd:) Hoe is het om mama te zijn? Zo onwerkelijk als het nu lijkt? Of is het in een klap normaal/goed?
    Hoop dat jullie nu kunnen gaan genieten!!
     
  20. indy22

    indy22 Fanatiek lid

    20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Baaaaaah.. nog steeds geen slaap te bekennen hier:(!! Heb zelfs net van ellende pasta staan koken omdat ik honger had! Nu voel ik me echt heel zwanger.. midden in de nacht staan koken;)

    Maar tijdens mijn speurtocht door de keuken kwam ik er wel achter dat sommige versproducten (o.a. mozzarella, eieren, yoghurt) een verloop datum hebben die ongeveer gelijk is aan mijn zwangerschap!
    YES!:)
    Komt het einde dan toch eindelijk in zicht blijkbaar!
     

Deel Deze Pagina