Ik ben uitgenodigd voor een henna feest. Vind het ontzettend bijzonder dat ik daar bij mag zijn! Ik heb alleen geen idee hoe het in zijn werk gaat en wat ik bijvoorbeeld aan moet. En moet ik een cadeau meenemen of wat is de bedoeling?
Ligt eraan van welk cultuur je een Hennafeest hebt eigenlijk.. Qua cadeautje een kleinigheidje want tijdens de bruiloft moet je ook Weer wat geven..
Gewoon een nette broek/ leuke blouse/ jurkje/ rokje kan. Als het maar niet te casual is zoals een spijkerbroek..
Telt als vrijgezellenfeest Maar dan zonder leuke mannen. Hahaha nee serieus, veel plezier. Maak jezelf mooi. Lekker opdirken.
Lekker optutten! En een kleinigheidje meenemen voor de aanstaande bruid. Verder vooral genieten van de ervaring
Inderdaad, tut je een beetje op en neem wat mee (leuk kaartje met geld is altijd goed). Ik probeer altijd samen met iemand te gaan, want meestal zit je de hele avond op dezelfde plek dus dan is het wel gezellig om met mensen te zijn die je kent. Eten hoeft niet van tevoren