hoi ladys. onse dochtertje wordt eind decmber 1 jaar nu wou ik via hema een taart bestelen en eigen foto er op . heeft iemand ervaring er mee en is die goed? en kan een een jarig kindtje het eten. is een gedecoreerd met gekleurde krullen. ik hoor het graag.
ja hoor is leuk en lekker (hun jip en janneke taart trouwens ook) gekleurde krullen ed kun je allemaal zelf aangeven bij de bestelling
Hier ook een Hema taart gehad en was erg lekker. Wij hadden ook de fototaart met de gekleurde krullen. Je kunt dacht ik ook met pindaschaafsel nemen. O ja ons meisje heeft er ook heerlijk van gesmuld dus ja ook jou dochtertje zal er heerlijk van smullen.
mijn neefje heeft er anderhalf jaar geleden ook lekker in zitten eten. Die met gekleurde krullen. De amandelschaafsel zou ik persoonlijk niet doen, ivm allergien. Taart was erg mooi geworden
wij hadden ook de taart bij hema besteld met de gekleurde krullen foto en tekst was erg mooi en erg lekker
tijdjje trug heb ik hier ook topic over gehad en heb hem toen ook besteld is erg leuk geworden heb er een plaatje van takel van cars erop laten drukken en hij was erg lekker ook de kleine man vond hem heerlijk.
Wij bestellen het ook elke keer als de kinderen jarig zijn. Zaterdag mogen wij weer 1 ophalen, wij doen altijd die met amandeltjes aan de zijkant. Gekleurd kan ook.
Ja hoor, is heel lekker! Mijn dochtertje heeft er toen heerlijk van gesmuld (ze is nu 3). De jongste wordt over 4 weken 1 jaar.....misschien bestel ik er dan ook wel weer 1 bij HEMA!
Wij hadden ook een foto taart van de hema! Hij was heerlijk en erg mooi! Met een leuk kader, tekst en gekleurde chocolade schaafsels erop!
vinden jullie zoiets niet mooier? Taarten Parade (Pagina 1) - Het "DeLeuksteTaarten" - forum (hele lijst met wel 100-den taarten foto's... veel mooier dan die van de hema ) haha.....
vind die taarten pracchtig hoor, had zelf ook zo'n mooie voor valerie's eerste verjaardag. Maar vind dat marsepein en fondant gewoon niet echt lekker, is meer voor de mooi. Zo'n hema taart is ook wel leuk hoor, maar qua smaak..... Ben misschien een beetje verwend, maar doe mij maar een van een goede banket bakker!
Wij hadden die als trouwtaarten! Heel leuk en als je een foto van goede kwaliteit gebruikt ziet het er mooi uit hoor.