Ik zag dat je een foto op een mini tompouce kunt bestellen bij de hema. Maar hoe groot zijn ze? Net zo klein als die van maitre Paul uit de vriezer of groter? Wie heeft ze weleens gehad? Wordt de foto duidelijk of niet?
er is recentelijk een topic hierover geweest. Misschien kun je die even terug zoeken en word je daar wijzer uit. Ik kan me niet meer herrinneren wat daar nu ook alweer uit kwam...
Ik had ze besteld met foto erop voor een verjaardag van zoontje op kdv. Ze zijn klein, maar prima voor zo'n feestje. Foto was best duidelijk en op het kdv vonden de leidsters het allemaal een succes en bovendien ook echt lekker!
topic wat ik heb gevonden ging over of je ze kan invriezen of niet. Niets over de grootte van die tompouces. @Julia: mooi! Ze zijn dus leuk, maar qua grootte net zo klein als die van roze maitre paul? Want dan kan ik misschien beter gewone bestellen. Of is het een halve tompuce qua grootte?
idd, het is een hele mooie maat, vind een hele altijd te machtig en de foto's die erop staan zijn heel duidelijk!