Lieve dames, Ik ben nu 10 weken zwanger. Op zich gaat het prima. Alleen ben ik gewoon zoo ontzettend koud! Ben ook erg moe dus weinig beweging. dat helpt ook niet dus. dikke truien kachel al omhoog.. Meer zwangere dames die dat hebben? En nog tips of wanneer de warme periode weer terugkomt in mn lijf? Wat zijn jullie ervaringen? Volgende week woensdag de 10/11 weken echo.. spannenndddd
Heel erg herkenbaar, en de handen en voeten nog kouder dan de rest. Laagjes dragen, vesten dragen en ik heb nu een elektische deken om mijn bed voor te verwarmen. Kon niet in slaap komen van de kou. Ook heb ik het complete 4 seizoenen dekbed erop liggen. Met de mooie buitentemperatuur van 12 graden ook nog een dikke sjaal om en winterjas aan...
hoi, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik herken het helemaal... Heb dat bij mn vorige zwangerschappen helemaal niet gehad, maar nu tot zeker 16 weken.... Ondanks dat het nu bij mij om een twin gaat, heb ik van meerdere vrouwen gehoord bij een 1- ling die dat ook hadden... Succes!
Ik heb het ook steeds koud maar ik dacht eigenlijk dat het door de vermoeidheid kwam. Ik kan me niet herinneren dat ik dat in mijn eerste zwangerschap ook had.
Ik heb het hier ook vanaf het begin van de zwangerschap al continu koud. Zoals andere dames ook al schreven: Laagjes aan, hemd, warm shirt of jurkje, vest erover heen, dikke winterjas en sjaal om. Volledig 4-seizoenendekbed op het bed en warme sokken aan anders kan ik niet slapen Ik verbaasde mij er ook over omdat je overal leest dat je het tijdens je zwangerschap zo warm kan hebben. Maar dat is hier duidelijk niet het geval
Hier ook koud koud. Savond pyjama aan op de bank een dikke deken en mijn beide honden langs me en nog koud.
Nu je het zegt, toen ik zwanger was van Peutermuis had ik opvliegers! En dat terwijl het hier bijna 6 weken lang boven de 30 graden was. Ik heb het liever koud denk ik
Owww ik had dat ook in het begin, en nu.... Pfff ik heb altijd zo warm.... Ik was altijd al een kouwkleum hoor maar vanaf week 20 ofzo heb ik het allen maar warm, en ik zweet ook steeds meer Dus de kou kan verdwijnen
Herkenbaar, bij eerste zwangerschap erger dan nu. Later in de zwangerschap had ik het juist warm, maar dan met name snachts. Dat nachtzweten is trouwens pas gestopt toen ik al 8 maanden bevallen was.
Yep, hier nog een. Mijn vriend wordt gek van de hitte aangezien ik de verwarming het liefste op stook tot 23 graden.
Ik had dit bij mijn zwangerschap 4 jaar geleden ook en toen was het ook nogeens hartstikke koud buiten. Vriezen en sneeuw brrr Hier lag ik steeds onder een fleece plaid op de bank met een waterkruik aan mijn voeten want dat waren gewoon ijsklompen en heel veel thee drinken en warm douchen. Bij een week of 13 werd het gelukkig minder.
heel herkenbaar, bij mijn eerste zwangerschap niet gehad, daar had ik het juist heet, Nu al vanaf week 6 erg koud ik slaap met 4 seizoensdekbed en daaroverheen 2 fleece-dekens en nog sokken aan en soms lig ik dan nog te bibberen, ik snap er niets van
Hadden jullie de kou ook al voor nod? Ik moet nog een week maar het valt me op dat ik het sinds een dag of 2/3 mega koud heb steeds!
Dit... als het aan mij ligt staan hier de hele dag alle deuren en ramen open en slaap ik snachts bloot onder een dun laken naast een open raam!
Dat heb ik dus precies t zelfde...overdag een ijsklomp en bijna niet in slaap kunnen komen vd kou om vervolgens tegen de ochtend badend in t zweet wakker te worden
Lieve dames, Nou dit duidelijk, veel herkenning! Nachts valt het erg mee en ben ik niet koud. Maar ik denk dat de stookkosten dit jaar wat hoger gaan worden als het niet afzakt. Ik hoop een beetje dat het straks verdwijnt. Gelukkig komt de goede periode weer aan! Nou was ik altijd wel een koukleum maar dit is erg vreselijk. Ach tis voor een goed doel!!! Manlief moet maar wat uittrekken als ie warm is hahha. Beide blij
Hier ook hartstikke koud ! Maar hoe koud ik het ook vind, ijs gaat er nog altijd even goed in ! Lang leven pregnancy cravings !
Hier ook enorm koud en moe!! Merk dat die twee bij mij hand in hand gaan. Als ik moe ben, krijg ik het automatisch nog kouder. En iedere ochtend word ik wakker als een kacheltje. Heel vreemd, onze lichamen!