Hoi dames, Ons park is bekend na mystery boeking...de hutteheugte Wij zijn op eigenlijk alle parken al eens geweest behalve dus op deze. Eerste indruk is goed maar ben benieuwd naar jullie ervaringen. Liefs Paula
Wij zijn er een paar jaar geleden geweest met vrienden. Hun dochtertje was toen nog baby en die van ons net 2. De huisjes waren toen wat gedateerd, maar wel netjes en schoon. Het zwembad is helemaal super, onze dochter heeft het daar nog over terwijl ze er volgens mij eigenlijk niks meer van zou kunnen herinneren (is nu 5). Er zit ook een kinderboerderij bij, erg leuk. Wij vonden de speeltuintjes meer voor oudere kinderen. Niet echt geschikt voor peuters, maar misschien is er ondertussen meer bij gekomen. Het zit aan een meertje volgens mij kun je ook waterfietsen enzo. En indoor plopsaland zit ernaast. Wij zijn daar toen niet geweest maar zou nu wel een optie zijn. Verder vond ik het park wel mooi, veel water en begroeing, paadjes bruggetjes enzo. Wandeling naar het zwembad daardoor geen bezwaar.
Vorig jaar geweest. Zwembad super en verdere animatie prima. Huisjes zelf erg gedateerd. Wel goede matrassen, dat vond ik erg prettig
Ik vond het niks, huisjes zwaar gedateerd (10 jaar geleden al), maar ik ben dan ook meer van de kleine parken. Persoonlijk vind ik die enorme zwembaden echt een ramp, maar als je dat leuk vindt, zit je bij Huttenheugte wel goed. De plaza vond ik wel gezellig.
Wij vonden ons huisje inderdaad ook erg gedateerd, maar wel schoon en netjes. Het park is groot, maar daardoor is er ook heel veel te doen, veel restaurantjes, winkeltjes etc. Plopsaland was erg leuk. Ik zie dat jouw kinderen 5 en 3 zijn, dan vinden ze dat vast heel leuk. Wij zijn wat later in de middag naar Plopsaland gegaan, toen was het niet druk. Zwembad is groot, wel heel geschikt voor kinderen. Wij hebben een leuk familie weekend gehad in Hutteheugte.
Kids vinden Plopsaland erg leuk. Weet niet of het bij de prijs inzit of niet, maar ik vond het wel erg duur voor wat je ervoor krijgt.
Ook wij vonden de huisjes wat gedateerd, maar het was wel netjes en schoon. Prima bedden wat ons betreft, goed uitgeruste keuken. De plaza is helemaal geweldig: vissen, papegaaien, eendjes en buiten zit een kleine kinderboerderij. Ruime keus qua restaurants (oa pannenkoekrestaurant). Het zwembad is ook superleuk.
Wij hadden daarom een luxer huisje geboekt en die waren helemaal niet gedateerd, maar weet niet of dat ook kan met zo'n mystery deal. Park zelf was verder prima
Ik vond het niet voor herhaling vatbaar. Gedateerd huisje en het was vies in het huisje. Het zwembad water was lauw. En ik vond de omgeving saai. Je kan vanuit het park niet even lekker het bos in.
Huttenheugte top... inderdaad huisjes zijn oud. Maar zwembad super met jonge kinderen. Je kan via centerparcs website een onbeperkte pas voor plopsa aan schaffen. Dan betaal je hetzelfde als 1 x entree. Of via vakantie veilingen. Kijk er wel even naar of je fietsen mee kan nemen of huren. Park is groot dus als je ver af zit dan is een fiets handig. Veel plezier!
Wij gaan volgend jaar juni een weekje en onze kindeen zijn dan 1 en bijna 3. We hebben er onbeperkt Plopsa en onbeperkt dierentuin Emmen bij genomen. Was voor de prijs van 1 keer entree dus vond ik wel een goede deal, omdat we sowieso 1 keer zouden gaan ^^ Goede tip van die fietsen! Persoonlijk maken mij gedateerde huisjes geen drol uit en schoonmaken doe ik het zelf toch altijd nog
Huttenheugte bevalt ons ook altijd prima! Leuk zwembad, Plopsa is/was hier ook altijd een hit, leuke market dome. Huisjes gedateerd ja, maar vind ik persoonlijk niet erg. Omgeving vind ik daar juist prachtig. Ja niet het bos in, maar mooie heides en op zoek naar de hunebedden
Tis maar net wat je onder "gedateerd" verstaat.. De huisjes zijn oud indd, maar erg netjes en schoon. Wij hadden in ons huisje wel een "nieuwe" inrichting. En fijne bedden! En verder wat de rest ook al zegt; mooi park, leuke kinderboerderij, mooi zwembad, Plopsaland, leuke marketdome. Ik vind het een aanrader!
Leuk park en de plaza is ook erg gezellig. Zwembad is super, maar ik vind het water vrij koud. Onze dochter kreeg helemaal paarse lippen tijdens het zwemmen! Huisje was prima, keuken had alles wat je nodig hebt. Bedden vonden wij erg hard met een kuil in het matras.
Heb er lang niet meer in huisje gezeten, maar gaan regelmatig een dagje heen. Zwrmbad zijn onze kinders en wij ook echt gek op. Drinken smorgens altijd eerst ff bakkie in het cafe. Dan zwemmen en weer in cafe wat drinkrn of ijs. Soms nog bowlen. Ze hebbsn echt een leuks gezrllige baan. In de buurt is ook zat te doen. Je zit ook zo in duitsland. Dierentuin nordhorn bijv erg leuk voor kleine kinders. Ovetzichtrlijker dan wildlands, die wij trouwens ook wrl leuk vonden maar niet spectaculair.
Nordhorn zijn we van de zomer gewoon (familie nabij emmen) idd geweldig wat een fantastische dierentuin
Prima park. Alleen zaten wij precies aan de overkant van het meer tov de plaza/zwembad. Dat was lopend echt een meer dan een half uur lopen. (tenminste zo voelde het). Hoop dat je snel weet welk huisje je zit, zodat je weet of er fietsen mee 'moeten'.
Superleuk! In mei een week geweest en geen dag ons verveeld. Huisjes zijn indd aan verbetering toe, maar vonden het niet erg storend. Zwembad is geweldig, voor jong en oud! Park zelf ook, leuke speeltuinen, kinderboerderij en binnen nog leuks voor de kinderen. Plopsa ernaast, ook geweldig leuk! Wij hebben een top week gehad