Help welke zorgverzekeraar?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    Nou weet eigenlijk niet :s heb niet vooraan gestaan zeg maar en ze groeien nu ook niet echt super wel iets maar geen cupmaat verschil zeg maar...
    En in me eigen omgeving ken ik ook niemand bij wie t is gelukt alleen maar mensen met enge spookverhalen of mensen die het niet eens geprobeert hebben.

maar miss gaat alles wel gewoon goed en maak ik me zorgen om niks

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Dat denk ik hoor, ga maar uit van het positieve; dat het wel goedkomt!
    En het heeft niks met de grootte van je borsten te maken hoor of je bv kan geven, ook meiden met cup a zijn daartoe prima in staat! ;)

3. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.288
    263
    83
    Tot dat je opeens kiespijn krijgt en een zenuwbehandeling krijgt van ruim 500 euries..... en ik had al 2 gaatjes laten vullen.
    Helaas mijn verzekering dekte tot 250 euro en ik kan de rest betalen.
    Ben met cz bezig om over te stappen.
    De gezinnen polis is prima maar de tandarts dekking is mager.
    Dus wil aanvullend met tandarsts plus hebben.
    Helaas moet de tandarts een verklaring tekenen.
    hopelijk accept de cz mij met een betere vergoeding.

4. babygirl27

babygirl27 Actief lid

8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Ik heb CZ en VGZ met elkaar vergeleken. Gezin en zeker pakket. Bij CZ kwam ik per maand 10 euro goedkoper uit, maar dan zou ik wel minder vergoed krijgen bij de tandarts. Daarom toch voor VGZ gekozen. Een aanvullende verzekering is niet altijd voor iedereen nodig maar wel verstandig om hiernaar te kijken, en om te kijken wat jij in een jaar verwacht nodig te hebben. Tandartskosten zijn ontzettend hoog. Als er in één jaar veel aan je gebit gedaan is, zal je het jaar daarop misschien niet zoveel onkosten voor de tandarts hebben dus zou je een lagere verzekering kunnen nemen.

5. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Grappig om te lezen welke keuzes iedereen maakt.

Ik heb altijd de goedkoopste verzekering gehad die er maar te krijgen is in Nederland. Anderzorg, alleen de basisverzekering, met maximaal eigen risico. Ik betaalde maar 65 euro per maand, en kreeg 34 euro terug van de belastig. Heb overigens ook nooit iets gehad, alleen een keertje boren en dat moest ik dat uit eigen zak betalen, maar dat was altijd nog goedkoper dan een extra verzekering.

Nu we graag zwanger willen worden wil ik graag goed verzekerd zijn, mede omdat ik graag in het ziekenhuis wil bevallen. Ik heb heel veel verzekeringen met elkaar vergeleken, en voor mij was de verzekering van VGZ (Gezin & Zeker pakket) het beste. Toen ik die had uitgekozen bleek later dat ik daar ook nog eens 8% korting krijg via het werk van m'n man :D Dus ik ga deze week overstappen naar VGZ.

6. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    ik zit bij de agis heb de aanvullende verzekering comfort betaal best wel veel in de maand maar is ook nodig geweest afgelopen jaren ben blij dat ik goed verzekerd ben kreeg in 1x iets met me arm die kon ik niet meer bewegen dus moet ik fysio toen hyperventilatie aanvallen daarbij heb ik 4 mk gehad moest een x gecuriteerd worden en loop dus al 2 jaar in het ziekenhuis en nu sind in zwanger ben zit ik helemaal onder de ecceem dus nu lichtterhapie nodig en heb ook altijd blaasontsteking

dus als ik dat allemaal uit eigen zak had moeten betalen was ik nog wel even bezig geweest ik had ook niet verwacht dat me arm het in 1x niet dee haha en dat ik hyperventilatie zou krijgen laat staan dat je lichttherapie nodig hebt er kn je zo in 1x vanalles overkomen dus kan je maar beter wel goed vrzekerd zijn vind ik.

groetjes

7. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    ik heb hier een boekje leggen van de agis en daar staat bij dat je bij de comfortpolis ook je wettelijke eigen bijdragen van de kraamzorg volledig wordt vergoed
    (je bedoelt toch zoveel wat je zelf eigelijk per uur moet betalen aan kraamzorg)

8. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Volgens mij wordt bij agis alles gewoon vergoed kwa kraamzorg/ziekenhuis als je een aanvullende verzekering hebt?

Tenminste dat begrijp ik uit de folder van agis.

Ik heb als aanvullende verzekering Zorgextra en daar wordt het ook bij betaalt(is wel collectief die hebben volgens mij andere pakkettern)

Deel Deze Pagina