Ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen hebben gewonnen. Ik heb hier al een aantal keer gelezen dat mensen een flink bedrag kregen. Laten we hopen dat er dit jaar ook weer een hoop mensen prijs hebben. Veel succes! Ik heb zelf 1 lot.
Mijn zussen en ik doen altijd samen. We hebben 4 halve loten en 1 heel lot (ieder legt 30 euro in). Tot nu toe hebben we nooit iets gewonnen (behalve 5 of 10 euro). Maar we blijven hoop houden voor vanavond
Ik heb gisteren toch maar weer een heel lot gekocht. Al een paar jaar niks gewonnen, dus het wordt tijd om iets te winnen.
Hier moet het goed kom. Zie net dat ons lotnummer ons kerngetal is + gekozen eindcijfer 3 . (Of is dit tegenwoordig altijd zo?)
Wij hebben 2 halve loten en doen mee aan de Postcodeloterij. Nog nooit iets groots gewonnen. Wel wat kleine prijzen van de Postcodeloterij maar volgens mij is dat bij iedereen zo
Leuk om te lezen. Geen lot gekocht, moet wachten tot zoon ze kan kopen. Die heeft tot nu toe het meeste geluk in huis. Je wil niet weten wat hij alleen al dit jaar allemaal heeft gewonnen
Ik heb 2 halve loten gekregen van schoonvader, zo lief! En we doen mee met de postcodeloterij. Nog nooit iets groots gewonnen, maar alleen het meedoen maakt het al een beetje spannend. Want iemand moet het winnen zeg ik dan maar. De postcodeloterij trekking van 1 januari waren toevallig 2 jaren dichtbij ons waarbij we mensen ook echt kennen die gewonnen hebben.
Wij hebben 1 heel lot. Tot nu toe hebben we max €100,- gewonnen. We wachten rustig af of we rijk het nieuwe jaar in gaan (of niet ).
Nou ben ik nieuwsgierig. Hier postcodeloterij en heb een half oudejaarslot met eindcijfers 37 Met mijn decemberkalender had ik 15 euro gewonnen.
Ik doe voor het eerst mee met de postcodeloterij. Normaal altijd een lot maar totaal vergeten dit jaar en toen was ik te laat.