Help! Stress om oploop

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lotusblossum, 10 nov 2024 om 19:01.

1. Lotusblossum

Lotusblossum Nieuw lid

17 apr 2022
    1
    0
    0
    Vrouw
    Hoi allemaal,
    Misschien ben ik te paniekerig maar ik maak me zorgen over de oploop van de testen. Na een zwangerschap van 39 weken is ons zoontje helaas overleden en nu ben ik dus weer zwanger en hoop ik op een goede afloop.
    Ik ben nu 18 DPO, maar ik maak me zorgen dat de testlijn niet zo donker is als ik had verwacht. Is het normaal om langzamere lijnprogressie te zien rond deze tijd? In het echt lijken de lijnen zelfs nog lichter dan op de foto die ik deel maar telefoon past automatisch het contrast aan. Het is namelijk echt een lichte lijn als je het vergelijkt met wat andere op 18 dpo hebben. Ik heb elke ochtend getest met ochtend urine. Hoop dat jullie een eerlijk advies kunnen geven of dit normaal is (en ik gewoon te gestresst ben) of dat het toch reden voor zorg is.
    Dankjewel alvast!

Bijgevoegde bestanden:

2. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.246
    942
    113
    Vrouw
    Volgens mij zien ze er goed uit! Tenminste die van mij zagen er toen ook ongeveer zo uit en mijn zoontje wordt bijna 4 :)
    Gefeliciteerd!

Bijgevoegde bestanden:

3. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.076
    3.156
    113
    Vrouw
    Zijn dit dipsticks van Sensitest? Zo ja 10 of 25 mIU? En hoe zeker ben je van je eisprong? Ik zie duidelijke oploop, maar als je 100% 18dpo bent, vind ik de streepjes ook aan de lichte kant als ik eerlijk ben.

Hoop voor jou op een mooie echo over een paar weken!

Deel Deze Pagina