Help regen laarzen voor hoge wreef en brede voetjes!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door void, 15 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Mijn zoontje houdt ineens enorm van in de plassen springen. Leuk en aardig maar normale regenlaarzen lijken niet aan z'n voeten te komen! Een maat of drie groter nemen is eigenlijk geen succes want dan is het gewoon te groot. Ik vind dit wel erg jammer want het ontneemt enorm wat buiten plezier wanneer het buiten een beetje nat is. Hij heeft al clarks schoenen waarvoor ik op pad moet om extra extra breed te moeten vinden want normale schoenen passen gewoon niet en dus regenlaarzen ook niet. Had het toen straks weer geprobeerd.. Nou snap ik niet waarom die echt kleine maatjes denk 23-25 zo lastig zijn en ik denk te smal voor zijn voetjes want ik heb ook brede voeten en hoge wreef maar nooit last gehad met regen laarzen. Ik ben dus een beetje opzoek naar iets alternatiefs of iets wat toch een ander model heeft wat wel werkt. Het merk waar ik z'n normale schoenen van koop heeft alleen smalle maat breedte laarzen dus om twee keer zo veel te betalen voor het zelfde probleem is ook niks.

2. bluestar

bluestar Lid

29 jun 2012
    45
    0
    0
    Wat lastig! Helaas geen tips. Mijn zoontje heeft ook een hoge wreef, maar met laarzen nooit erge problemen gehad tot nu toe.
    Heb je al bij verschillende winkels gepast? Hema vind ik smaller vallen bij hem dan bijvoorbeeld Prenatal.

3. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Zal de baby zaken in Nederland de volgende keer eens afgaan! Heb hier in GB bij twee/drie gekeken en wat goedkope van primark gehad vorig jaar maar dat was toen al de maat die hij nu had 😓😓

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Enige die hier echt makkelijk aan gaan zijn die van de Action, maar dat begint pas iets groter dacht ik :(.

5. TopperD

TopperD Bekend lid

9 jun 2015
    779
    156
    43
    Welkoop heeft ze wel. Daar past mijn zoon ook in. Ooit voor de oudste maat 23 gehaald daar, maar of ze er ook kleiner zijn, weet ik niet.
    Mijn dochter heeft die simpele van de scapino, knalrood. Eerst die groene. Passen ook. En dan heb je het over brede voeten, hoge wreef en dikke kuiten ;). Volgens mij beginnen die bij maat 20.

6. XoXo

XoXo Niet meer actief

Hier hetzelfde probleem bij beide kinderen (al worden de voeten van de oudste normaler) Ze passen alleen laarzen van de intratuin.

7. Saren

Saren Actief lid

7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Bergstein laarsjes al eens geprobeerd? Zijn wel wat duurder maar hele fijne laarsjes.

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.736
    1.059
    113
    Bergstein inderdaad. Hier ook brede voetjes en plat voetjes maar hier kan hij goed in. Ze zijn er nog in hele leuke kleurtjes ook!

9. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    hier ook Bergstein.....dochter heeft ze graag en zijn ook wat warmer van binnen dan de gewone regenlaarsjes.....is het geld zeker waard.

10. Madelein84

Madelein84 Fanatiek lid

5 jun 2013
    1.042
    80
    48
    Celavi!
    Bergstein kwam zoon niet goed in, Celavi wel.

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Handige tips! Hier ook een dochter die van begin af aan hoge wreef heeft en dikke kuiten. Bedankt!

12. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Hier ook brede voetjes, hoge wreven en flexibele enkels.
    Net Hatley's gekocht, de eerste laarsjes waar ik haar voeten zo naar binnen kon schuiven. (Dl wil al een jaar laarsjes, maar we kregen ze gewoon niet aan, of ze vielen zo wijd dat haar enkel geen steun kreeg en ze meteen struikelde. heel sneu)
    Wel een maat groter (op advies vd halve winkel), en dan eerst met dikke sokken erin.

13. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Mijn zoontje heeft hier ook last van. Heb nu laarzen van Primark. Maatje groter inderdaad, en hier past hij prima in!

Deel Deze Pagina