Hallo dames, Even een vraagje, want ik schrok me rot. Sinds een week heb ik gevoelige tepels. Vandaag keek ik ernaar en toen zag ik dat een van mijn tepels wat paars kijkt, terwijl de andere mooi donkerroze is. Het lijkt wel of er ineens adertjes in mijn tepel zitten. Wie heeft daar ook ervaring mee of weet wat het is? Groetjes mij
Hoi hoi...weet niet wat het is, maar ik heb er ook wel een s last van (gehad) nadat, ik zwanger ben geweest en borstvoeding heb gegeven zijn mijn tepels wel veranderd...en af en toe was 1 van de 2 ook een beetje paarsig, als ik er dan weer tegenaan tikte..(klinkt een beetje vreemd) werd ie weer roze... net alsof de doorbloeding niet optimaal was... heb er nu eigenlijk geen last meer van, maar dat komt volgens mij doordat ik weer zwanger ben, ze zijn nu vuurrood en een beetje pijnlijk! auw! hahaha
Ik denk dat ik precies begrijp wat jij bedoelt. Door het bovenste deel van me tepel loopt ook een ader, bij beide trouwens. Ik weet niet hoe het kan, misschien dat iemand daar een antwoord op heeft?
Als je googled op zwangerschapskenmerken dan vind je hier meer over. Het is niets ongewoons volgens mij. HIeronder een stukje van symptomenzwangerschap.nl Symptomen zwangerschap Week 1 - 12 (Eerste trimester) De menstruatie stopt of wordt erg licht Je kunt je misselijk of rusteloos voelen. Je borsten zwellen op en kunnen gevoelig zijn De tepels en areola (deel rond de tepels) worden donkerder en groter Je moet vaker plassen Je voelt je moe Je kunt verstopt raken en last krijgen van brandend maagzuur Je kunt last hebben van regelmatige hoofdpijn Je hebt mood swings - Je voelt je boos, verdrietig of heel blij zonder reden
Hallo Anouk, thanks voor de info. Zoals je aan mijn banner ziet ben ik inderdaad ook zwanger. Heb afgelopen zaterdag getest. M'n tepel is trouwens weer mooi donker roze.