Ik heb het hondenkleed en de hoes van de hondenmand net in de was gedaan want dat was hoog nodig. Gevolg: m'n hele wasmachine zit echt vol met haren! En ik heb nog een enorme berg witte was met allemaal kleren enzo van de kids, die wil ik echt niet onder de haren hebben Ik heb net al geprobeerd met een doekje haren weg te krijgen, maar dat lukt helaas niet echt. Heeft iemand nog de gouden tip? (ik neem aan dat er genoeg mensen met honden zijn die de kleedjes wel eens uitwassen)
Ja idd keer de wsmachine aanzetten zonder was. Haal het zeefje ook even goed leeg, onderin de wasmachine.
En dan gebeurt er niks engs, als ik hem zomaar aanzet zonder iets erin? Haha, ben niet zo ervaren met wasmachines Dat van het uitzuigen is ook wel een goed idee idd...
nee hoor er gebeurt dan niets engs, ik laat hem ook wel eens leeg draaien. (op 90 graden en met een halve fles azijn erin om evt zeepresten etc te verwijderen)
Ja dat doe ik ook altijd nadat ik het hondenkleed gewassen heb, heb je gelijk de machine weer helemaal fris. Daarna wel even het filter leeghalen.
Ik laat hem ook altijd eerst goed drogen en daarna veeg ik met mijn hand alle haren bij elkaar en gooi ze weg.