Help - Beste plaatsen in Carré?

Discussie in 'De lounge' gestart door Female, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Hoi allemaal!

Ik wil kaartjes bestellen voor een voorstelling van Herman van Veen in Carré.
    Nu moet je zelf je plaatsen kiezen op een plattegrond van Carré, maar aangezien ik nooit naar het theater ga, laat staan in Carré... :)
    Heb ik dus geen flauw idee:

Welke plaatsen zijn het best (om alles zo goed mogelijk te zien)?

De duurste plaatsen zijn ong. 49.-, en er zijn ook logeplaatsen (?) a 52,- beschikbaar. Het mogen dure kaartjes zijn, we doen zoiets nooit en ik wil het graag eens meteen goed doen. Dus geen goedkope beetje-minder kaartjes....

Hopelijk kan iemand me helpen :)

Groetjes!

2. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    wij kiezen altijd vooraan.....in 1 van de eerste 10 rijen...

3. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Vanaf de loge's is ook alles goed te zien! Wij zaten in de middelste.
    Recht voor het podium.:)

4. Female

Female Niet meer actief

@ Babybergen; Lopen die rijen schuin omhoog? Ik ben nl heel klein, dus is het dan niet een grote kans dat ik niks meer zie (als het vlak is) als er 1 iem. voor me zit die lang is?

@ Fairy; Dat is dat balkon vooraan he, dat zijn ook de meest luxe plaatsen toch? En zit je dan niet te ver er van af?

5. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik zou zelf kiezen voor de loge.
    Helemaal omdat in Carré de rijen niet oplopen in het midden (vooraan) waardoor je dan gauw niet veel meer kunt zien als je niet heel groot bent.

edit: De voorste rijen (dus tussen de loges en het podium in zeg maar) lopen niet op, het is daar helemaal vlak.
    Dan krijg je de loges en daar achter zijn dan nog een boel rijen die wél oplopen.
    edit 2: Ik heb nog even voor je gekeken: de 'ronde' rijen voor de loges lopen wél op trouwens. Alleen de recht opgestelde rijen lopen vlak. Kijk anders eens hier naar de foto van de zaal: Zaalplattegrond

6. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
  7. Female

Female Niet meer actief

@ Fairy; Handige link, dank je! Leuk dat je daar geweest bent zeg!

@ Meisje; Dankjewel voor je antwoord en het mee zoeken!

IK HEB ZE GEBOEKT!! :D
    Ben er helemaal blij van...
    Ik heb dus toch gekozen voor 2 loge plaatsen. (Loge 1 Rechts, Stoel 1 en 2).

We doen zoiets echt nooit dus het is best bijzonder voor ons.
    Heb er nu al zin in en gaan er meteen een weekendje van maken :)

Deel Deze Pagina