hellup! hoe lijmresten van vloerbedekking van betonvloer verwijderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaSmurf, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Hallo allemaal,

wij zijn verhuisd en moeten ons oude huis kaal opleveren. Wij hebben de vloerbedekking eruit gehaald maar zitten nu met de lijmresten. De hele oppervlakte zit onder de lijmresten maar wij krijgen het er bijna niet vanaf.

heeft iemand van jullie tips voor ons?

alvast heel erg bedankt!

groetjes,
    Karin

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Het is ws een watergedragen lijm, leg eens wat natte lappen op de lijm. En probeer de volgende dag eens e.e.a. weg te halen !
    Als je het hebt over brokken, en vooral kleine brokken, dan is het geen watergedragen lijm en zul je naar oplosmiddelen of zwaar schuurmaterieel moeten grijpen

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

je hebt speciale lijmverwijderaar bij de bouwmarkten dat daar prima voor helpt

4. glimworm

glimworm Niet meer actief

de lijmverwijderaar van de praxis is heel goed, maar meurt wel heel sterk
    en ik heb een oud klasgenootje laatst horen zeggen dat het met cola ook heel goed lukt.

5. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Sorry geen tip voor verwijderen..maar wellicht wel n leerschool voor volgende keer.
    Ik laaat noooit vloerbedekking lijmen, soms is de toplaag van de vloer gewoon oud en trek je dat mee met vloerbededding, krijg je gaten in je vloer...
    Nóg meer werk....

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Je kan beter tapijt spannen idd piri piri :)

Mijn man is stoffeerder en deed dit dus dagelijks ( nu in een burn out) heb hem net om advies gevraagd.

Hij zegt: met een afsteekmes :)

Deel Deze Pagina