Hele pot menthol balsem in zijn haar...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Pipi, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipi

Pipi Actief lid

4 nov 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje was al weer vroeg wakker en ging maar eens even in zijn kast kijken wat er allemaal stond. Een pot Luuf metholbalsem dus.
    Die zit nu in zijn haar.
    Vanochtend al gedouched, met gewone babyshampoo gaat het er niet uit.

Iemand tips...?

2. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Denk dat babyshampoo te mild is, probeer je eigen shampoo of head and shoulders (die krijgt zelfs haarverf uit je haar ;) )

Succes!

3. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Gewoon nog een paar keer wassen, uiteindelijk gaat het er wel uit. Afhankelijk van hoe gevoelig zijn huid is zou ik het met gewone shampoo proberen, maar anders gewoon met baby shampoo.

4. Pipi

Pipi Actief lid

4 nov 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor julie reacties. Ik ga het straks weer eens proberen!

Ondertussen ruikt het huis wel lekker naar menthol...

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Als het vet blijft... Beetje afwasmiddel..
    Wel uitkijken voor z'n oogjes dan

6. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Vet krijg je er met babyshampoo of kindershampoo niet uit. Had dat ook nadat mijn dochter behandeld is met luizenlotion. Ik heb het toen met een gewone shampoo gewassen en toen was het wel goed. Ik denk dat baby- of kindershampoo geen of te weinig zeep bevat.

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.245
    4.478
    113
    WEl handig als mama verkouden is hoef je alleen maar even aan je kind te snuffelen om je neus weer "los" te krijgen :D

8. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Ik had met de sudocreme actie van Mike ook Beetje afwasmiddel gebruikt en toen ging het wel :).. hihi Succes

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Idd beetje afwasmiddel.
    De mijne heeft een keer een fles babyolie en een keer een pot vaseline in haar haar gestopt....... altijd leuk......

10. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    grappig! :)

Mijn broer heeft vroeger uierzalf op het granol gesmeerd, ook zoiets. is het er nu uit?

11. Pipi

Pipi Actief lid

4 nov 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag nog een keer met gewone shampoo gewassen en het ziet er al wat toonbaarder uit.. het ruikt nog steeds heerlijk.

Ik zie het al voor me uierzalf op het granol en sudocreme of vaseline in het haar:)

12. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik denk ook als het vet blijft een beetje afwasmiddel in het haar doen en wassen maar...'

leuk he? dit soort dingen haha ;) Mijn zoon was laatst vroeg wakker is naar beneden gegaan en heeft mijn salontafel even een make-over gegeven met viltstift. Was al opgedroogd dus lotiondoekjes werkten niet meer... ik heb nu een mooie tafel dus haha.

13. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

hier laatst de sudocreme met andrelon uit zijn haar gewassen. met babyshampoo lukte het niet.

Deel Deze Pagina