Was ik zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HOOPVOLL, 31 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HOOPVOLL

HOOPVOLL Lid

30 mrt 2023
    10
    1
    3
    Vrouw
    Hi lieve mensen,

ik wil graag mn verhaal kwijt, omdat ik heel erg twijfel aan de positieve test. We proberen sinds oktober zwanger te worden. Heb een regelmatige cycles van 28 dagen en ben nooit over tijd. Op 31 januari mijn (nod) had ik een positieve test in handen (normaal gesproken heb ik voor nod bruinverlies en weet ik dat ik ongesteld word). Ik was echt super blij met de positieve test. De volgende dag testte ik negatief en 2 dagen later had ik een ongelofelijke pijn en begon ik te bloeden. Ik denk dat het een hele vroege miskraam was maar twijfel of de test wel echt positief was. Ik heb een foto van de test, die trouwens binnen een minuut duidelijk te zien was. De streep kwam meteen en was ook donker. Wat denken jullie?

liefs,
    Hoopvoll

Bijgevoegde bestanden:

2. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Ziet er wel duidelijk uit deze test. Wsl een biochemische zwangerschap geweest. Heb daar zelf helaas ook ervaring mee :( moet wel zeggen dat mijn testjes wat lichter waren maarja.. dat zou zo maar bij iedereen verschillend kunnen zijn. Iig veel sterkte en hopelijk is het snel raak!

3. HOOPVOLL

HOOPVOLL Lid

30 mrt 2023
    10
    1
    3
    Vrouw

Ik heb vaker getest zoals afgelopen dagen, testen waren negatief en ben helaas ongesteld geworden. Ik denk dat een zwangerschapstest niet zomaar positief kan zijn toch

4. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Lijkt mij ook niet. Zoals ik zei het is wsl een biochemische zwangerschap geweest.. dat is iig wat ik denk.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.741
    15.510
    113
    Nabij Utrecht
    Als dit resultaat door hcg kwam dan zou je een dag later (bij een miskraam) een lichtere test verwachten en niet gelijk een helemaal witte test.

Ik vermoed dus dan ook dat de test vals positief was helaas.

6. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.021
    4.541
    113
    Vrouw
    Ik sluit mij aan bij @RoGiJuLi je zou dan niet direct een negatieve test verwachten.
    De afgelopen periode meermaals vals positieve testen van de kruidvat gezien die zo'n duidelijke streep gaven.
    Slecht hoor, want dikke teleurstelling natuurlijk...

7. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.674
    7.131
    113
    Vrouw
    Dit inderdaad. Ik snap niet hoe het kan bij de kruidvattesten, maar ze laten soms een absurd duidelijke streep zien, eenmalig. Waarbij andere testen op dezelfde dag of de dag erna negatief zijn.

Wishfull123 vindt dit leuk.
  8. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Echt joh .. dat had ik iig niet echt verwacht.. ik dacht dat dat meer met tuurstreepjes was dat t vals kan zijn. Wel echt heel erg kwalijk dan als dat gebeurt. :mad: ik gebruik die testen altijd.. zit er nu wel aan te denken over te stappen van testen........:$

Deel Deze Pagina