haaj meiden, mijn vriend en ik zitten nu in de 4e ronde voor ons eerste kindje.. ik heb nu alleen iets vreemds.. mijn borsten lekken.. geen hele liters maar heb soms een nat plekje in mijn shirt of bh en als ik zacht in mijn borst knijp komt er een druppel uit.. is er iemand die dit ook heeft of ervaring mee heeft? ik vind het zo vreemd! Liefs, Loes
Hey, wilde nog reageren in de jonge wannabe mammas maar was het helemaal vergeten. Maar ik heb het ook al twee jaar ofzo, nu minder dan eerst. Maar ik krijg er altijd nog wel een beetje vocht uit. Ik heb gelezen dat zolang het geen gekke kleur heeft dat het niet erg is.
ik heb dat ook al een aantal maanden. Begint voor mijn eisprong en het eindigt op het moment dat ik ongesteld ga worden. Denk iets hormonaals. Kan ook zijn dat er een afwijking is, in dat geval toch het advies naar de HA te gaan. Vooral wanneer het vocht een vreemde kleur krijgt (niet doorzichtig of wit) naar de HA
bedankt voor jullie reactie.. ben wel gerust gesteld nu.. ik hou in de gaten of het geen rare kleur krijgt maar tot nu toe is het aan de ene kant net water maar dan iets vettiger.. aan de andere kant heel ligt wit.. dankjewel! Liefs, Loes
Ik had dit dus ook al jaren. Bij mij bleek het prolactine gehalte te hoog, waardoor ik dus geen eisprong had en niet menstrueerde. Ben bij de gyn terecht gekomen en heb medicijnen nodig gehad om zwanger te kunnen raken. Laat het voor de zekerheid controleren bij de huisarts. Wil je meer weten, dan mag je me altijd een pb sturen....