Hallo Dames! Wij zijn sinds januarie gestopt met de pil, en het is elke maand maar afwachten... Ik ben er misschien ook wel weer wat teveel mee bezig maar kan het niet tegenhouden haha! Ik had afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden, maar het is er vandaag nog steeds niet! Ik heb zondag morgen weer te snel een test gedaan (kan het nooit laten) maar die was negatief. Ik wil nu niet weer gaan testen omdat ik wel menstruatiepijn heb al vanaf maandag maar het niet doorzet.. Nu is mijn vraag of zwangere vrauwen ook last kunnen hebben maandelijks van menstruatiepijn? ik heb toch nog een klein beetje hoop maar wil niet weer te overhaastig gaan testen. Groetjes
Hallo, Zowel bij mijn dochter als bij deze tweede zwangerschap riep ik steeds voor ik positief teste 'Nou als ik nu nogniet ongesteld word dan weet ik het niet meer hoor!'. Dat kwam voornamelijk door de heftige menstruatie achtige pijn. Ik had het dus bij beiden en het nam pas af vanaf een weekje of 8 zwangerschap. Hopelijk test je snel posi.
Hallo Chaii, Wat fijn om te lezen! Ik durf maar niet te testen, ben bang voor een teleurstelling! Hoeveel dagen was je overtijd toen je bent gaan testen? En was de eerste test meteen positief? Ik heb wel best heftige buikpijn soms vlagen is het wat erger, maar heb ook erg last van gevoelige borsten.. de hele dag door lees vaak dat dat ook een teken kan zijn! Dankjewel ik hoop het ook! xx
Ik had dat ook! Toen ik dacht dat ik ongesteld werd waren mijn schoonouders hier een weekje in huis (komen uit Italië), en ik had zulke heftige menstruatiekrampen dat ik een beetje slapjes op de bank lag en toen mijn schoonmoeder vroeg wat er was zei ik dat ik ongesteld was geworden. Ik had uit voorzorg al een maandverbandje in en had het dus nog niet daadwerkelijk gecontroleerd, maar ik wist gewoon zeker dat ik ongesteld was geworden. Pas toen ik later naar de wc ging zag ik dat er nog helemaal niks was. De dagen daarna kwam er ook geen ongesteldheid, maar heb hier nooit meer wat over gezegd tegen m'n schoonmoeder. De verrassing was dus ook des te groot toen we een week later, toen ze weer in Italië zaten, belden om te vertellen dat ik zwanger ben! M'n schoonmoeder zei ook: 'Dat kan helemaal niet, want ze was ongesteld!'
Super leuk om te horen! Raar dat dat zo verschillend kan zijn. Ik lig ook al op de bank zo heftige buikkrampen heb ik. Maar heb stilletjes hoop vooral door deze verhalen wat ik lees. Heb je ook gestest ondertussen dat je zon buikkrampen had? Heb je daar lang last van gehad? Geniet van jullie zwangerschap!! x
Bij mijn dochter ben ik pas met 4 dagen overtijd gaan testen omdat ik door die menstruatie pijn er echt van was overtuigt dat ik ongesteld ging worden. Die was wel gelijk positief. Met deze tweede zwangerschap ben ik er pas met 8 weken achter gekomen dat ik toch zwanger ben. De reden dat ik er pas zo laat achter ben gekomen was dat ik met 5 weken gewoon nog negatief teste.. Maarja, het is wel een hele grote uitzondering hoor. Ik snap dat je bang bent voor een telleurstelling. Wanneer is je nod? groetjes!
Ow dat is ook echt verschillend bij ze alle 2! Dat licht er zeker aan hoeveel hgc waarde je in je urine hebt? Afgelopen zaterdag had ik ongesteld moeten worden.. En heb zondag ochtend meteen een test gedaan (veelste snel ben er teveel mee bezig hihi) Maar goed die was negatief. Dat is nu dus ook 4 dagen geleden dat ik ongesteld heb moeten worden. Ja ik kan me niet voorstellen dat het zo zou zijn omdat ik echt heftige krampen heb.. Groetjes x
Ik moet je zeggen., ik zou vandaag ongesteld moeten worden en gisteravond had ik ook echt heftige krampen, ik dacht ja hoor daar zul je het "feestje" weer hebben, begon ook helemaal erbij te zweten en beetje licht in mijn hoofd, dus ik naar de wc, bleek het gewoon diarree kramp te zijn! Vandaag net zo... Misschien heb je er wat aan
Hoi, Ja ik heb geen last van diarree of dat ik naar de wc moet.. Ik voel ook duidelijke menstruatiepijn. Maar toch bedankt! Groetjes
Ik teste op dag 26 en 28 negatief (ik wist niet wanneer m'n NOD zou zijn omdat het de eerste ronde was na het verwijderen van de Mirena, dus ik ging maar uit van m'n cyclus van voor de Mirena). Toen geloofde ik dus nog extra dat ik wel ongesteld zou gaan worden omdat ik dus ook die menstruatiekrampen had. Op dag 32 deed ik toch maar weer een testje, en die wad opeens knalpositief! Dus alles kan nog!
Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad? Sommige mensen kunnen dit voelen. Want dan zou je ongeveer veertien dagen hierna ongesteld moeten worden (hoop natuurlijk van niet). misschien morgen maar weer een testje doen?
Wat fijn om te horen, ik ben nog steeds niet ongesteld maar wel nog altijd hevige menstruatie krampen. Als ik het morgen nog niet ben haal ik een test, dan ben ik 6 dagen overtijd..
Toen ik net zwanger was van Aiden, had ik ook zulke menstruatiepijnen. Ik dacht echt: "helaas, de behandeling is weer mislukt, ik zal wel ongesteld gaan worden" Iedere keer met angst en beven naar de WC, maar gelukkig geen ongesteldheid. Dus het kan een goed teken zijn! Geen bloed geeft moed.
Hey wat spannend, Het klinkt wel goed hoor die menstruatie pijn zonder menstruatie. Ik ben benieuwd naar je test morgen, hopelijk positief!
Ik heb niets gevoeld.. Ik heb het wel een beetje bijgehouden. Ze zeggen dat je tussen de 10e en 16e dag op je vruchtbaarste bent toch? heb verder niets gemerkt hiervan.. Morgen zal ik een test gaan doen
Dat is waar! Telkens als ik naar de wc moet zit ik vol spanning en het geeft me een goed gevoel als ik geen bloed zie.. Ik blijf hopen dat de test morgen positief zal zijn
Ja had liever geen menstruatiepijn.. voelde ik me er toch wat zekerder over! Maar ben er ook benieuwd naar kan stiekem niet wachten! Ik hoop het ook
Nou inderdaad, ik had me er ook gewoon al bij neergelegd dat ik niet zwanger was (en dat lukte ook vrij makkelijk, het was immers nog maar de eerste maand). Des te groter was de verrassing dus! Maar jeetje meid, dat jij nog kunt wachten tot morgen! Je bent al 6 dagen overtijd! Ik zou vandaag nog naar de Kv rennen
Nee eerlijk kan ik ook niet meer wachten en ik ga vandaag ook nog een test halen.. maar ben alleen zo bang voor een teleurstelling maargoed ik ga vanmiddag eentje halen.. spannend! hoop het zo!! x