Hoeveel euro benzine per maand?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lynn77, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel euro benzine/diesel/gas per maand?

1. tussen 50-75 euro

2. tussen 75-100 euro

3. tussen 100-125 euro

4. tussen 125-150 euro

5. tussen 150-175 euro

6. tussen 175-200 euro

7. tussen 200-225 euro

8. tussen 225-250 euro

9. meer dan 250 euro

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    naar aanleiding van het gezinsauto topic, ben ik eigenlijk wel benieuwd, hoeveel benzine/diesel/gas jullie nou eigenlijk verbruiken per maand.

Hier hebben we een vw passat, waar ik eigenlijk alleen maar in rijd, mijn vriend heeft auto van de zaak, die niet op zijn naam staat, dus daar hebben we echt helemaal geen kosten aan, en ik gebruik de auto voor 4 keer p.w. naar het werk (na verlof 3 x p.w.) en de boodschappen en af en toe familie bezoek.
    Als ik alleen werk/winkel verkeer heb dan zijn we 160 euro per maand kwijt, als we wel naar familie gaan, bereken ik dat altijd apart in de kosten, want onze familie woont allemaal 200 km verder, dan ben je dus voor 1 bezoekje bijna een hele benzine tank extra kwijt :$
    Dus je snapt, verjaardagen voor ons zijn super duur, behalve cadeautje kopen moet ik nog eens 50 euro extra rekenen voor de benzine. Helaas zie ik mijn familie daarom ook maar heel weinig...

straks na mijn verlof kom ik uit op 130 euro benzine per maand, omdat ik dan 1 dag per week minder ga werken.

2. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

wij zitten aan de ongeveer 250 euro per maand aan diesel :$
    auto rijd niet zo zuinig helaas ;)

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    wij zitten rond de 25 a 30 euro per week, en dat vinde we soms nog wel veel.
    Wij rijden op diesel, een ford focus stationwagon.
    Mijn man rijd iedere dag 50 km per dag ( op en neer naar zijn werk) en 3 dagen per dag mij komen halen ( op en neer 20)

4. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Wij rijden behoorlijk veel auto, maar ik vind het meevallen wat wij gemiddeld kwijt zijn. Zo'n 60/75 euro per maand, soms ietsjes meer... Familiebezoek (ver weg), dochter elke dag naar school, boodschappen, her en der eens heen crossen... Het ding wordt behoorlijk intensief gebruikt...

Mijn man rijdt van en naar zijn werk in z'n lesauto, dus daar zitten voor ons ook geen kosten...

We rijden 'n Fiat Panda en passen het 'nieuwe rijden' toe.

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Wij verbruiken ongeveer 80 euro per maand en mijn man gaat er elke dag mee op en neer naar zijn werk en in het weekend doen we kleine ritjes met de auto.

Wij rijden een fiat stilo die op bezine rijd.

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik heb een Ford KA en ik tank tussen de 75 a 100 euro per maand. Ik rij er eigenlijk alleen overdag in voor mijn werk en 's avonds of weekend rijd ik in mijn man zijn auto dat is een lease auto waar we ook prive mee mogen rijden (betalen we 150 euro p m voor)
    Wij rijden wel erg veel mijn man heeft in 5 maanden tijd al 35.000km op de teller ik ongeveer per jaar 15.000km

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    wij hebben 2 wagens
    en zijn zo`n 200e kwijt per maand aan benzine.

8. bengel

bengel Niet meer actief

ik heb een schatting van 100-125, omdat we net overgestapt zijn van diesel naar benzine.
    Ik heb afgelopen week voor 30 euro moeten tanken, maar daar zaten extra ritjes bij, omdat tim tuurlijk effe meer rijd om te showen aan mensen.wordt weer minder.
    k rijd voor werk 120km per week en schat 50 a 75 km per week zomaar...

9. p1982

p1982 Niet meer actief

mijn man tankt ongeveer 3 keer per week a 50 euro diesel dus ong 500-600 euro per maand
    gelukkig word dit vergoed door de werkgever

ik tank ong 70 euro benzine in de maand

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wij rijden een Renault Clio, ik ga er 4 dagen per week mee naar mijn werk. Per dag is dat zo'n 60 km. Wij tanken ongeveer eens in de 2 weken, meestal net iets minder. We zijn per maand zo'n € 150,-- kwijt.

11. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Tussen de 225 en de 250 in de maand.. ik rij zelf een nieuwere suzuki swift en rij dan 50km per dag(5 dagen in de week), doe 2 weken met mn benzine.
    M'n vriend rijdt een Renault Laguna *alvast de gezinswagen;)* alleen die rijdt nu nog 100km per dag (5 dagen in de week) dus die doet een week met zijn benzine..
    Komt omdat hij nog werkt bij zn oude werkgever waar we eerst bij in de buurt woonde.
    En als we ergens naartoe gaan pakken we ook de Renault. Tenzij we weten dat het krappe parkeerplekken zijn of dat we de stad in moeten dan pakken we de Swift.

12. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    200-250 euro per maand. We rijden ong. 37.000 km per jaar. Mijn partner en ik kunnen gelukkig een groot gedeelte carpoolen, waardoor de kosten nog binnen de perken blijven. We willen op korte termijn dichter bij het werk gaan wonen, waardoor we 1 van de twee auto's kunnen gaan verkopen en we maandelijks veel minder geld aan reiskosten kwijt zijn, want krijgen bijna niets via de werkgever vergoed.

13. boveetje

boveetje Lid

31 mrt 2007
    45
    0
    0
    ik post bijna nooit op het forum maar ben er wel dagelijks te vinden ;).
    bij deze post moest ik ff nadenken en schrok erg van mijn eigen tank gebeuren tegen over andere 8)
    ik tank ongeveer iedere 2 weken een volle tank 120 euro :x
    en dit alleen voor mijzelf :$

gelukkig betalen we geen belasting over de auto anders waren we nog 1400euro per jaar armer aan de auto.

wie heeft er ook een benzine slurper ?

14. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Mn man tankt minimaal 3x per week diesel, volle tank 60 euro per maand 720 euro, daar krijgen we wel de btw van terug maar dat is toch dik 580 euro per maand

ik tank per maand voor ong 60 euro.

en dan hebben we nog 2 zuinige auto's ook maar zijn toch ong 650 euro kwijt *slik*

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wij hebben een Ford Focus benzine en we zijn ongeveer 200 euro benzine per maand kwijt.
    Mijn man rijd elke dag naar zijn werk ( heen en terug is dat 60 kilometer )
    Gelukkig krijgt ie bijna alles vergoed van zijn werk.
    Dus het valt mee met de kosten ;)

Voor de rest rijden we niet echt veel met de auto. Als het goed weer is en we niet ver hoeven te rijden dan doen we alles met de fiets.
    Boodschappen doe ik te voet.

16. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    nou ja mijn auto is dus een benzine slurper, een VR5 automaat, 2.3 liter benzine motor, en ik ben ook geen suffe rijder, tja dan gaat het hard ;)

@zeeuwsmeisje: wow ik schrik ervan zeg :$
    Das een boel geld....

@de rest, super dat jullie allemaal reageren. Ik zie dat ik nog een beetje in het midden val met de kosten, maar de meesten van jullie rijden wel wat meer dan ik schat ik. Ik moet naar mijn werk 50 km per dag rekenen, als ik dus 3 dagen p.w. werk en daarnaast de boodschappen doe, moet ik 2 keer per maand tanken, is 130 euro, maar daar rijd ik dus niet zoveel km's voor. Ik krijg normaal gesproken 60 euro vergoedt van het werk....

Ik kijk ook echt naar de goedkoopste tankstations, ik tank echt nooit langs de grote weg, want dat scheelt echt 10 cent de liter, op een tankstation die achteraf ligt en zonder shop erbij (ik tank dus alleen met de pin pas bij zo'n onbemande tankstation zoals tango)

17. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Ik heb een opel corsaatje en rij er alleen mee. Ik tank op dit moment max 25 euro per maand. Ik doe veel op de fiets.

18. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wij zouden dat ook zeker kwijt zijn maar gelukkig heeft mijn man het voor elkaar gekregen dat hij een lease auto kreeg en dat scheelt echt zoveel!! We betalen 150 euro per maand en daar zit echt alles in. Is dat geen optie voor je man?

19. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Mn man is eigen baas en daarbij gaat dit om een auto die wordt ingezet voor rijlessen... de km's zijn dus het gevolg van geld binnen krijgen. ;) Zolang we veel geld kwijt zijn aan brandstof betekend het dat de zaken goed gaan.

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier een schatting, ik denk dat wij voor 300 euro per maand tanken. Dit is voor 2 auto's, station diesel en golf 3 benzine.
    Ik rij voor m'n werk veel, we wonen buitenaf en moeten alles per auto doen en manlief rijdt 55 km per dag voor z'n werk.

Deel Deze Pagina