Hoi allemaal, Wij zijn nu bezig in ronde 8. Heb de maanden hiervoor steeds van alles gevoeld en was steeds helaas niet zwanger. Dus nu lukt het aardig om me niet ermee bezig te houden. Ik heb een onregelmatige cyclus, en zit nu op dag 33. Meestal zit ik rond tussen de 28 en 35 dagen. Ik voel alleen helemaal geen naderende menstruatie. De afgelopen week slaap ik heel vast, en droom ik heel veel. Normaal onthou ik mijn dromen nooit, en nu elke ochtend heb ik gewoon 3 verschillende dromen gehad. Ook praat ik in mijn slaap. Zou dat een symptoom kunnen zijn van zwangerschap? Herkent iemand dit? Ik wil natuurlijk niet teveel hopen... maar ja.. Groetjes
Ik heb wel gehoord van mensen die zwanger zijn dat ze anders dromen. Heb je al een zwangerschapstest gedaan?
Ik denk dat je al wel kan testen als je op dag 33 zit en cyclussen van 28 tot 35 dagen hebt. Of heb je ovu-testjes gebruikt? Anders even een paar dagen wachten en dan een testje doen! Snap dat je niet goed durft, maar het neemt wel de onzekerheid weg.
Ik zie trouwens dat jij hele lange cyclussen hebt, ik had dit ook heel erg. Toen ben ik begonnen teunisbloemcapsules van de etos, en sindsdien zit ik netjes tussen de 29 en 35 dagen. Misschien een tip! Ik denk dat ik mijn best ga doen om nog een paar daagjes te wachten.. of ik toch niet ongesteld ga worden.
Bedankt voor de tip! Zit er inderdaad aan te denken om ook die capsules te gaan gebruiken. Ik had alleen begrepen dat je die beter niet na je eisprong kan nemen, dus wil ik nog even wachten voor ik er aan begin. Ik zal voor je duimen dat je over een paar dagen positief test!
Spannend hoor! En knap dat je kunt wachten met testen Probeer dat ook te doen, maar is moeilijk, want het zit bij mij toch steeds in het achterhoofd haha. @ LindeDD: Ik heb meerdere malen gelezen dat dames de teunisbloem VOOR ei slikken, en na ei de tarwekiem. Schijnt te helpen voor zowel cyclus (teunisbloem) en bevordering eventuele innesteling (tarwekiem)
Bij mijn vorige zwangerschappen had ik heel erge nachtmerries toen ik zwanger raakte. Dus het kan wel van die dromen, zou ook gewoon een testje doen.
oh spannend hoor dat wel vaker,ik heb het ook al een paar dagen elke nacht dromen terwijl ik dat nooit heb. maar nu elke nacht. laat je het weten als je getest hebt ben wel heel benieuwd of het idd iets betekend.
Ik moet zeggen dat ik het ook had tijdens mijn zwangerschap. Zo erg dat ik soms niet wou slapen! Maar dat was denk ik wel pas toen ik een paar weekjes in verwachting was.
Bedankt voor de tip! Ga eerst eens kijken hoelang deze ronde nog duurt, anders maar eens aan ovu-testjes beginnen en aan de teunisbloemolie en de tarwekiem.
Een vriendin van mij had ook heftige dromen, maar dan wel als onderwerp babies... en toen bleek ze tot haar verrassing zwanger. Zelf droom ik eigenlijk nooit. Vorige maand had ik een droom die mee heel erg bijbleef smorgens. Het ging over een man die mij feliciteerde met mijn zwnagerschap. Ik zei dat ik helemaal niet zwanger was. Hij gaf toen als antwoord dat je het soms nog niet weet... Die maand was ik 2 dagen later dan normaal, kreeg megakramp en werd ongesteld. Ik ben ervan overtuigd dat het misschien wel even zo was (krampen waren vergelijkbaar in heftigheid met eerdere miskraam). En nu... 4 dagen voor NOD weet ik eigenlijk wel zeker dat het raak is, maar durf nog niet te testen. Toch ergens bang voor teleurstelling. Ik heb tot nu toe nog geen dromen gehad die me bij blijven trouwens...
Ik droom altijd heel veel vanaf mijn eisprong en een zwangerschap is helaas nog steeds uitgebleven. Hoop natuurlijk van harte dat het raak is bij jou maar wilde je dit even laten weten.
Hallo allemaal, Ik heb 8 dagen geleden mijn eisprong gehad, sindsdien steken in mijn liezen en zijkant van mijn buik. Heb ook erg het gevoel van ja het is raak ! Ik hoop het want we zijn al anderhalf jaar bezig Ook droom ik heel anders, wordt veel wakker en dan weet ik de droom nog. Soms 3 verschillende dromen en allemaal levensecht, droom niet over baby's ofzo maar hele rare aparte combinaties:S Nog 5 dagen en dan kan ik pas eventueel aan een test gaan denken, oo is zo spannend allemaal.
Spannend Jolinca! Ik zal voor je duimen dat je over een paar dagen positief test!! Dat mag wel eens na ander half jaar!
@ LindeDD dankje ! Ja we hopen dat het eindelijk eens een keer raak is want geloof me je verliest alle hoop en de moed zakt je in de schoenen. Maar hoe zit het nu allemaal bij jou dan ?
Mijn cyclus is nogal van slag ben ik bang. Hiervoor een cyclus van 106 dagen en zit nu alweer op dag 77. Heb dus geen idee wat er allemaal in m'n lichaam gebeurt. Ik ga er nog maar een beetje vanuit dat het ontpillen is.
Heb gedroomd dat ik zwanger was.. dat ik beviel en dat ik een posi test had.. drie dagen achter elkaar.. maar toch ongi geworden. Succes meiden!! Grts Kiana^^