heeft iemand ervaring met pretecho en zo ?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door esdaa, 21 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esdaa

esdaa Lid

9 mei 2014
    22
    0
    0
    hoofdcassiere
    Zuid Holland
    #1 esdaa, 21 jun 2014
    Laatst bewerkt: 21 jun 2014
    Heb een geslachtsbepaling gedaan bij pretecho en zo in oudenbosch en begon later toch te twijfelen wat zijn jullie ervaringen met hun ?

Liefs

Bijgevoegde bestanden:

2. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Goed, ik heb een vroege geslachtsbepaling bij hun gehad met 14w en bij de 20w echo is het nogmaals bevestigd dat het een meisje is.
    Agnes en Loes zijn echt superaardige mensen die er echt de tijd voor namen.
    Wij gaan ook de 3/4d bij hun laten doen :)

3. Ik ben een fan! :D Tegen mij zijn ze altijd eerlijk geweest als ze het niet zeker wisten (een stuk of 6 keer :p). Denk dus niet dat ze er een 'Hoera' bij zouden zetten, als ze er zelf niet van overtuigd zouden zijn. Betekent niet dat zij geen fouten kunnen maken natuurlijk, maar dat is bij elke vroege geslachtsbepaling zo ;)

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Qua geslachtsbepaling geen ervaring, maar ik vind dat ze prachtige echo's maken en voelde me daar erg op m'n gemak :)

5. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Ik heb ook heel even getwijfeld maar nu is het al 3x bevestigd dat het echt een jongen en meisje zijn. Kreeg het idee van 2 jongens niet uit mijn hoofd.

6. esdaa

esdaa Lid

9 mei 2014
    22
    0
    0
    hoofdcassiere
    Zuid Holland
    Oké dames gelukkig stelt .en toch wat meer gerust :)

7. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Misschien overbodig mijn reactie, maar hier ook erg tevreden!
    Met 15 weken een geslachtsbepaling laten doen, was hartstikke leuk ook :) Met 20 en 30 weken in het ziekenhuis nog eens bevestigd dat het inderdaad een jongen is. Maar we zullen zien als ie eruit komt ;)

8. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

ik heb ook met 15 weken een geslachts bepaling laten doen, en zij bevestigde onze gevoelens een jongen! heb er ook 4d echo gepland staan

9. Zzn

Zzn Lid

13 jun 2014
    23
    0
    0
    Ik heb daar ook een echo laten doen met 15.4 weken en ze zagen iets uitsteken maar dat was het nubje zeiden ze... Daarna zagen ze 3 streepjes en zeiden ze tis een meisje! 1 week later echo gehad bij mijn VK en die had een vermoeden van jongen maar wilde geen uitspraak doen omdat het te vroeg is.. Nu voel ik me bij het begin en erg onduidelijk dus... Van mijn foto kan niemand mij verder helpen helaas ...

10. Zzn

Zzn Lid

13 jun 2014
    23
    0
    0
    Verder aardige meiden hoor...

11. esdaa

esdaa Lid

9 mei 2014
    22
    0
    0
    hoofdcassiere
    Zuid Holland
    O meen je ik heb vrijdag me 20 weken echo ga niks zeggen dus ben benieuwd wat de vk zegt en lijkt jou foto beetje op mijn foto ? Waneer heb je 20 weken echo ?

Xx

12. Zzn

Zzn Lid

13 jun 2014
    23
    0
    0
    Ik heb 9 juli 20 weken echo. Ik zet ff mijn echo hier.. Tis alleen heel onduidelijk.. :(((

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,3 KB
      Weergaven:
      69
  13. Zzn

Zzn Lid

13 jun 2014
    23
    0
    0
    Je moet kijken naar waar meisje staat :)

14. esdaa

esdaa Lid

9 mei 2014
    22
    0
    0
    hoofdcassiere
    Zuid Holland
    O ja ik zie het ja lijkt toch een beetje ook op mijn echo , ik laat je weten of het klopt vrijdag oké .
    En bij mij is het al meer dan 6 weken geleden dat ik bij hun ben geweest misschien kan jij nog bellen dat je het te onduidelijk vind ! En je twijfels heb dan mag je kosteloos terug komen staat er op de site

15. Zzn

Zzn Lid

13 jun 2014
    23
    0
    0
    Ja ik woon zelf in Rotterdam, ze gaven aan dat het ongeveer een half uurtje rijden was... Nou t was 50 minuten en toen moest ik daar ook nog 45 minuten wachten tot ik werd geholpen, voor mij geen Oudenbosch meer :((((... Maar ik ben wel benieuwd naar jou echo.. Veel succes! En laat weten :)

16. Nispie

Nispie Actief lid

24 mei 2012
    337
    0
    16
    Hier goede ervaring bij hun met vroege echo met 6 weken. Nog niet met de geslachtsbepaling. Hopelijk binnenkort!

17. Nah, een half uurtje vanaf Rotterdam klopt wel hoor. Dan moet je natuurlijk niet vanuit het centrum rekenen, waar je bij elk stoplicht 5 minuten stilstaat. Wij komen uit Zoetermeer en doen er ook 50 minuten over. Na zo'n 20 minuten rijden we Rotterdam voorbij, vanaf dan is het dus inderdaad nog een half uur :)

18. Zzn

Zzn Lid

13 jun 2014
    23
    0
    0
    Ik kom uit Rotterdam zuid...

19. Ik ben niet bekend in R'dam, maar Google Maps geeft aan dat het stadion van Feijenoord in R'dam-Zuid ligt. Vanaf daar is het 34 minuten rijden naar Oudenbosch..

Nouja, goed, het gaat ook niet om de reistijd, als je niet lang wilt reizen, kies je een echobureau in de buurt uit. Een vroege geslachtsbepaling kan fout zijn, dat is overal zo. Overigens, als het inderdáád een jongetje blijkt te zijn en je laat ze dat weten, maken ze dat echt wel goed met je :) Als het nu een waardeloze echo was geweest, sure, maar ik vond deze argumenten niet helemaal eerlijk. Zal ook wel komen omdat ik weet hoe ze hun best doen voor hun klanten en wat ze voor ons betekend hebben, de afgelopen maanden.

20. Zzn

Zzn Lid

13 jun 2014
    23
    0
    0
    En Esdaa....

Deel Deze Pagina