Euh nee! Toch een beetje scary... **moetzonoghaartandenpoetsenenzoindebadkamervoordespiegelNahetzienvandiefotoindielink!!!!***
Hahaha!! en kwam die? Ik was echt een bangepoeperd in mijn puberteit dus durfde ook regelmatig niet te plassen snachts vanwege dit dus
Nee, veel te eng... Of het nou echt is of niet, ik zou er zeker enge dingen door gaan fantaseren (niet meer in spiegels durven kijken ofzo...) Ik moest aan de historische Bloody Mary denken: Maria I van Engeland - Wikipedia (spoiler alert: niet lezen als je je nog door de serie The Tudors wilt laten verrassen )
Als ik het zou doen zou mijn spiegelbeeld mij uitlachen door mijn stomme gebrabbel tegen de spiegel denk ik... Ik geloof er niet in. Al die geesten bangmakerij wat je nu opeens veel hoort gaat echt nergens meer over. Glaasje draaien,Charlie,Bloody Mary... Denk dat dan een kerkhof veel enger is met gespook als het echt waar is dat geesten zouden bestaan
Hahahaha Hoewel ik dit soort al vanaf kleins af aan ontzettend interessant vond heb ik dit nooit gedaan. 1x poging glaasje draaien, maar uiteindelijk durfde niemand :')
Nee nooit gedaan. wel kettingje draaien heel vroeger als klein puber meisje. Maar hoe dat ging zou ik echt niet meer weten
Het gaat er niet om dat het misschien iets engs is maar het gaat er om wat je er mee naar binnen kan halen. Het is allemaal geen bangmakerij. Het is heel dom om zulke dingen te doen. Maar dat is moeilijk uit te leggen aan sceptische personen