Wie kan mij helpen. Vandaag bloed laten prikken myn hcg waarde is 128. Donderdag 4 februari heb ik een blastocyst teruggeplaatst gekregen. Is dit een goede hcg waarde??? By mijn eerste kindje was deze waarde veel hoger 246. Wie kan me helpen
Jahoor! Kan prima zijn! Je blastocyst was 5 a 6 dagen neem ik aan? Dan ben je nu 16 dpo. De exacte waardes verschillen enorm per persoon, zwangerschap en termijn. Wat veel belangrijker is is de verdubbeling. Krijg je nog een bloedtest over een paar dagen of vonden ze het wel ok zo?
Juna gefeliciteerd met je zwangerschap wanneer ga je weer bloedprikken dan moet hcg gewoon verdubbeld of meer zijn ❤️🙏🍀
Ik heb vandaag bloed geprikt op hcg en die waarde was 67 en ik ben nu 17 dpo dus dan zit je best hoog toch
Hcg Waarden tabel Dit is een mooie tabel om te kijken hoe hoog je hcg gehalte zou moeten zijn op de dpo. Mijn hcg vandaag was 606 en ik zit op 18dpo vandaag. Doordat ik dit schema doorkreeg was ik gelijk meer gerustgesteld. Misschien ook iets voor jullie?
Dank juh Liesjuh!!! De arts belde gister zelf terug dus toen was ik al gerustgesteld gheheh....ze zei dat ik niet moest gaan vergelijken met me eerste zoon elke zwangerschap en vrouw zijn anders....gefeliciteerd met je zwangerschap
Mijn eerste zwangerschap had ik op cd31 341hcg en deze zwangerschap had ik 77hcg op cd37 dus ook erg verschillend! Kan dus heel normaal zijn! Proficiat!!!
Goh wat een verschil dsm!!!! Maar alweer 30 weken zie ik fyn voor je proficiat. En dank je wel ghehe 4 maart eerste echo spannendd