hcg waarde daalt/ miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Cati28, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cati28

Cati28 Lid

1 aug 2008
    16
    0
    0
    Dinsdag was mijn hcg waarde 500 en vandaag nog maar 350.
    Ze denken nu dat het een miskraam is en dat het vanzelf door mijn lichaam wordt opgelost.
    Bij wie waren deze waardes ook zo hoog bij een miskraam en kan het nu zijn dat ik de echte miskraam nu nog ga krijgen of is deze al voorbij?
    Ik was 7 weken.

2. Trees

Trees Niet meer actief

Ik lees dat je eindelijk wat meer duidelijkheid hebt gekregen. Wat een vreselijke spannende tijd is dit voor jou, bah!
    Wat ik kan zeggen over je hcg-waarde dat het erg laag is. Ik vind het moeilijk te zeggen wat er nog gaat komen. Wat ben je al verloren en wat was er nog te zien op de laatste echo? Ik kan je wel wat vertellen over mijn mk bij 7,5 week. Toen verloor ik rond de 7 weken voornamelijk heel veel grote stukken baarmoederslijmvlies. Bij 6 weken heb ik nog een echo gehad die goed was en daarna is het waarschijnlijk gestopt met groeien, want de echo van 7 weken was niet goed. Ik verloor dan ook exact wat we bij 6 weken hadden gezien. Ongeveer een vruchtzakje ter grootte van een pingpongbal, maar het minikindje van de echo zagen we hierin niet meer terug. De pijn was heftig, maar goed houdbaar. In hoeverre iets kan meevallen, vond ik al met al het hele proces goed te doen. In mijn hoofd was het van te voren enger dan in werkelijkheid. Toen het vruchtzakje eruit was, waren de krampen ook direct over. Sterkte en knuffel!

3. Cati28

Cati28 Lid

1 aug 2008
    16
    0
    0
    Bij mij was er geen vruchtzakje te zien op de echo..geen zwangerschapsring niks.
    Dit wil dus zeggen dat ik al een miskraam gehad heb en toch nog een hcgwaarde van 350 heb?

4. Trees

Trees Niet meer actief

Dat kan inderdaad. Het duurt even voordat het hcg uit je lijf is. Bij de één duurt het weken en bij een ander maar een paar dagen. Als het goed is, is je hcg nu al aan het dalen (350 is al behoorlijk laag) en bij het begin gaat dit vaak sneller dan op het eind. Ik geloof dat het maximaal 6 weken kan duren, maar meestal gaat het sneller. Sterkte

5. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Hoi,

Ten eerste wil ik je laten weten dat ik met je meeleef. Heb 2 weken geleden hetzelfde meegemaakt. Op de avond nadat ik onze kindjes verloren ben was mijn HCG 1330, ik was ruim 7 wkn zwanger maar verloor al 2 weken bloed. Mijn HCG was 5 dagen later nog maar 130.

Heel veel sterkte de komende tijd!

Deel Deze Pagina