hars op glas verwijderen...

Discussie in 'De lounge' gestart door MadeInUSA, 19 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.166
    10.676
    113
    In het kader van hoe... te verwijderen heb ik er ook nog een waar ik goed advies bij kan gebruiken:

van de week een poging gedaan tot benen harsen, en uiteraard is een van de strips (veet) met de hars-kant op de glazen tafel terecht gekomen. Krijg de harsvlek er niet af - iemand de gouden tip?

2. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Hmm olie eens proberen? Harsrestjes moet je van je benen verwijderen met olie dus vast ook van andere oppervlakken.

3. Papaver

Papaver Niet meer actief

Probeer het met een scheermesje eraf te schrapen (of zo'n keramische kookplaat schraper, of een Stanley mes mesje (wel zorgen dat je hem uit het stanleymes halt en hem plat over de tafel schraapt. Hiermee krijg je zelfs hele oude verf e.d. van glas af. Wel zorgen dat het een gaaf mesje is zonder bramen o.i.d...

4. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Pindakaas, even in laten trekken en dan met een iets vochtige doek afnemen.

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Met olie moet het er wel af gaan. Babyolie of massageolie ofzo. Dat lost de hars op.

6. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.166
    10.676
    113
    Die oliedoekjes die erbij zaten had ik direct geprobeerd, maar zonder resultaat. Pindakaas heb ik niet in huis, vond m wel erg creatief.

Lief heeft t al opgelost voordat ik met een mesje of iets in de weer kon: met alcohol ging het eraf :) Bedankt voor de tips!

Deel Deze Pagina