Handen wassen met Dettol handzeep

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anouk2005, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.175
    16.510
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Waarmee wassen jullie je handen tijdens de zwangerschap?
    Voorheen gebruikte ik Unicura maar kreeg daar enorm droge handen van.
    Nu gebruik ik Dettol handzeep die extra verzorgend is en dat gaat al een stuk beter.
    We hebben meerdere huisdieren en daardoor moet ik ook vaker mijn handen wassen en gebruik hiervoor liever een goede handzeep anders heb ik altijd het idee dat mijn handen niet goed schoon zijn.

Gr.

2. Dana

Dana Niet meer actief

Ik gebruik nu Zwitsal vloeibare handzeep omdat ik eczeem op mijn handen heb en dit onder invloed van hormonen erger is geworden. Je kunt elke gewenste zeep pakken en dan 15 seconden wassen, er is geen verschil met gewone zeep en antibacteriele zeep, als je je handen 15 seconden wast met (baby)zeep wordt het net zo schoon.

Daarom was ik met babyzeep omdat dat zachter is.

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik gebruik gewoon dezelfde handzeep die ik altijd gebruik. En ik was niet "nog" vaker dan anders mn handen hoor... ook niet ivm onze honden.

4. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Hier heb ik toevallig pas dettol zeep gehad van mijn moeder met dat automatisch doseer systeem , maar normaal heb ik van hema het huismerk.

5. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik gebruik gewoon de handzeep die we altijd hebben. Van AH huismerk. Was mijn handen ook niet vaker dan anders? Nouja, ik waste mijn handen op zich al regelmatig, dus misschien daarom niet vaker. Alleen als ik in de tuin heb gewerkt of rauw vlees heb gesneden was ik het nog eens extra goed (waste ik sowieso al, maar nu nog wat nauwkeuriger).

6. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Ook Dettol, voor de gevoelige huid.

7. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    gewoon die handzeep die hier staat.....
    in dit geval en van de lidl.. melk en honing geurtje

Deel Deze Pagina