Halloween fright nights Walibi

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mama2ekeer, 30 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik wil ook wel. Ben gek op Halloween, maar mijn man houdt sowieso niet van achtbanen... Moet dus iemand anders vinden om mee te gaan.

2. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Ben als kind me kapot geschrokken van die slierten in het spookhuis,waar je dan doorheen ging.
    Tegewoordig mag dat niet meer gelukkig,omdat ze in de knoop kunnen raken en je vast kan komen te zitten met je nek.
    Daarna heb ik 5 jaar lang gewerkt in dat zelfde pretpark en moest regelmatig een rondje spookhuis lopen om schoon te maken.
    Daar ben ik inmiddels aan gewend,maar ben ook als de doods voor harde knallen hoor. Omdat ze vroeger wel eens vuurwerk naar me hebben gegooid.
    Dus ik kijk mooi mee vanaf de zijkand haha.
    Daar in tegen doe ik mer halloween wel weer mee aan een spooktocht als figurand:D ik weet t...ben wat vreemd haha

3. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik ben een watje en ga bijna elk jaar☺️ Ze raken je niet aan. En mijn man 'beschermt' mij😜 Dit jaar met zombies😳 Oh en dan Freddy! Doodsbang ben ik voor die kerel. Adem in adem uit het zijn acteurs😂 Dat zinnetje zeg ik regelmatig hardop☺️ Succes en veel plezier!

4. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Eindelijk weet ik wie Eddie echt is haha rudy hellewegen

5. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    ging me meer om hoe je het woordje trauma geschreven had, dat vond ik best grappig. ;)

Maar snap best dat het niet altijd even leuk is. En als je ooit ergens geschrokken om bent kan je daar best last van hebben.
    Heb je 5 jaar in walibi gewerkt? Ik ook ooit 12 jaar geleden :D wel 1 week heb ik het er volgehouden haha.

6. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik vind het niet eng, vooral leuk, maar ben ook niet bang aangelegd en besef me te goed dat het allemaal acteurs zijn.
    De spookhuizen heb ik wel een paar keer even van moeten bijkomen (1x psychedelic en 1 x chucky, welke ik echt naar vind).
    Maar misschien kan je vriend beter inschatten of het wat voor je is. Hij kent je beter.

Oh zo jammer dat ik nu met de zwangerschap er niet heen ga.

7. Hahaha, dit! Ik kan ook niet naar die reclame kijken! Ik snap ook echt niet wat mensen leuk vinden aan angst en schrikken. Ik vind dat echt de meest verschrikkelijke emotie die er is :) Ik ben er één keer overdag geweest en dat vond ik al verschrikkelijk :p Dus of het echt zo eng is..? JA! :)

Stiekem ben ik nu wel benieuwd naar wat jullie dan tegenkomen in die huizen wat jullie écht eng, naar en niet leuk vinden, terwijl je niet bang aangelegd bent.. Ik hoef geen filmpjes te zien als die er zijn, woorden zijn genoeg :D

8. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ben ik echt de enige die het helemaal niet eng vond? Heb wel alleen in het park rondgelopen, ben niet in een spookhuis geweest. Wist niet dat je daar kaartjes voor moest kopen en toen ik dat daar wilde doen waren ze uitverkocht :(

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ook nog aparte kaartjes kopen voor spookhuizen? Je betaalt toch al weet ik hoeveel voor Walibi zelf?

10. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Jep. Naast de entreeprijs betaal je ook nog ongeveer 5 euro per spookhuis.

11. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Buiten de spookhuizen om vond ik het zeker niet eng, vooral leuk.
    Ben een antal jaar achtereen geweest, dus ook jiet zo dat het het ene jaar wel en het andere jaar niet eng was.
    Spookhuizen zijn ook niet per definitie eng. Eentje was meer een aanslag op m'n psyche en een andere begon een chucky-pop tegen me te praten. Pratende poppen vind ik naar, maar chucky vind ik echt erg (film te jong gezien)

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wááát? :$
    Dáár schrik ik pas van!
    De kaartjes zijn sowieso al € 10,- duurder dan normaal (nu € 26,- en met Halloween dus € 36,-)

Dat heb ik er niet voor over.

13. zonnestraal21

Vond het dit jaar erg tegenvallen!! Vooral de show van Eddy.

14. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Ben vorige week geweest en vond het superleuk, niet eng ( vind ook niet gauw wat eng), spookhuizen waren ook leuk gedaan

15. zonnestraal21

Ik ben echt een schijterd en vond het ook niet eng... De show van Eddy vond ik zelfs saai terwijl ik dat normaal wel leuk vond. Het was het net niet zeg maar.. De zone voor Eddy zeg maar, vonden de kleine kinderen reuze interessant Hahahah..

Deel Deze Pagina