Wie heeft hier toevallig de staafmixer/hakmolen van Philips HR1372? Wat ik niet snap is dat de kleine hakmolen (alle onderdelen) wel in de vaatwasser mogen. Maar dat het met die grote hakmolen niet mag. Tenminste niet de 'dop/deksel' die er op komt. Hoe maken jullie die dan schoon? Want hij mag - volgens het boekje - niet onder de kraan en ook niet in de vaatwasser. Terwijl de 'dop/deksel' van de kleine hakmolen wel onder de kraan mag en ook in de vaatwasser. Dus... waarom mag die grote er dan niet in en de kleine wel? En... hoe maken jullie em dan wel schoon? Groetjes, Hanna
heb hem nog maar net binnen en ik gebruik alleen de staafmixer voor levi zijn hapjes dus ik weet het niet
Haha wij hebben m maar wassen het ding gewoon af. Ik heb de gebruiksaanwijziging blijkbaar niet goed gelezen
ja wij wassen ook gewoon met de hand af lees nooit gebruiksaanwijzingen geen geduld voor slecht he hihihi
Ik heb een van braun, was alle onderdelen gewoon af. Het deel waar het snoer aanzit maak ik schoon met een doek als die vuil is.
Maar... niet in de vaatwasser dan? En wel in een afwasteiltje met sop? (niet het handvat, maar de andere onderdelen)
Ik heb de onderdelen ook weleens in de vaatwasser gehad. Nog niet zo vaak. Want tot voor kort gebruikte ik hem heel weinig. Nu onze dochter fruit krijgt gebruik ik hem iedere dag. Na gebruik maak ik hem vrijwel gelijk schoon, dan kan ik hem dezelfde dag ook nog weer gebruiken.
Ik gebruik nu meestal de hakmolen. Die pureert het nog net niet. De staafmixer gebruik ik niet zo vaak. Soms nog wel bij appel, want als ik appel met de hakmolen doe, zijn de stukjes toch nog wat te groot/hard. Dus meestal de hakmolen. Vin'k ook lekker makkelijk. Gaat lekker snel. En er blijven nog wat stukjes in het eten wat ik ook wel 'belangrijk' vind. En soms dus de staafmixer als het echt gepureerd moet zijn.